Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla aksjer

Startet av kjølholdt, lørdag 01. september 2012, klokken 00:36

« forrige - neste »

el-fanboy

Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Epleskreller

Sitat fra: Schumilight på torsdag 03. oktober 2013, klokken 11:21
Sitat fra: el-fanboy på torsdag 03. oktober 2013, klokken 11:14
Tviler på oppgang idag, ned $6 allerede i premarket. Likevel, kanskje et godt kjøpstidspunkt...

Hvor ser du det?

http://data.cnbc.com/quotes/TSLA

Det er ikke så mye vits i å legge inn limit for småposter i en aksje med så stor omsetning er min påstand :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Schumilight

Takk for linker :) Hva beregnes premarket ut fra? Kjøp/salg lagt inn utenfor åpningstid?

Epleskreller

Sitat fra: Schumilight på torsdag 03. oktober 2013, klokken 11:33
Takk for linker :) Hva beregnes premarket ut fra? Kjøp/salg lagt inn utenfor åpningstid?

Folk som handler før børsen åpner. Som du ser er det bare handlet 4300 Kaker der i dag.. så ikke nødvendigvis beskrivende for hvordan børsen åpner senere
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Schumilight

Hehe..."kaker"...også en måte å si det på ;)

Epleskreller

Sitat fra: Schumilight på torsdag 03. oktober 2013, klokken 11:52
Hehe..."kaker"...også en måte å si det på ;)
Hehe :D
Mente aksjer, men ordbok og at det går litt for fort i blandt på telefonen gjorde at det ble kaker.. men var jo litt svung over det..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Schumilight

Yup, akkurat det. Kake er jo en bit av det hele liksom :)

Schumilight

Har kjøpt 370 aksjer i Rec(Norge) bare for å prøve meg. I netfonds. Det står at ordren er åpen. Når blir den utført? Kan jeg selge igjen mens den er åpen?

Epleskreller

Sitat fra: Schumilight på torsdag 03. oktober 2013, klokken 15:03
Har kjøpt 370 aksjer i Rec(Norge) bare for å prøve meg. I netfonds. Det står at ordren er åpen. Når blir den utført? Kan jeg selge igjen mens den er åpen?

Dersom orderen er åpen så er den ikke gjennomført enda ;)

Aksjen har passert 170,0 på vei nedover..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

stianrod

Håper den ramler ned mot 100 tallet! Da skal jeg hamstre aksjer 8) 8) 8)
Tesla Model S P85 2014

Schumilight

Sitat fra: Epleskreller på torsdag 03. oktober 2013, klokken 16:42
Sitat fra: Schumilight på torsdag 03. oktober 2013, klokken 15:03
Har kjøpt 370 aksjer i Rec(Norge) bare for å prøve meg. I netfonds. Det står at ordren er åpen. Når blir den utført? Kan jeg selge igjen mens den er åpen?

Dersom orderen er åpen så er den ikke gjennomført enda ;)

Aksjen har passert 170,0 på vei nedover..

Tar det så lang tid før en ordre blir gjennomført? Trodde det skulle gå an å kjøpe og selge samme dag....

Lokführer

Oi, nå gikk det bratt utfor med TSLA. Why? Bilbrannen er jo old news nå.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

el-fanboy

Folk er trege i oppfattelsen og noen (få) selger nå i panikk. Vi er tross alt satt tilbake bare en to-tre ukers tid selv om den skulle falle til 160. Helt grei pris fortsatt. Men for all del, kjipt å se verdien på "kontoen" synke med 50000 på en dag  ::)
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Havebigfun

Sitat fra: Lokführer på torsdag 03. oktober 2013, klokken 17:50
Oi, nå gikk det bratt utfor med TSLA. Why? Bilbrannen er jo old news nå.
Det er mange med betydelige gevinster i Tsla som bare venter på en (god :o) grunn til å realisere- spennende å se om det roer seg den neste dagene.

Lanber

Aksjemarkedet overreagerer.  TSLA har gått for bra for lenge.  En korreksjon var overmoden og markedet trengte bare en katalysator.  Nå ruler shorterne og vi får kanskje se kurs ned mot 100?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA