Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har dere fått leveringsdato?

Startet av BWV10, onsdag 02. februar 2022, klokken 18:05

« forrige - neste »

ronnynilsen

Sitat fra: atkhobby på tirsdag 08. mars 2022, klokken 11:54
Sitat fra: DagCH på tirsdag 08. mars 2022, klokken 07:13
Ingen hattehylle nei.

Hva med doble glass bak og prosessor til infotainment? Og er det eljustering også på passasjersetet på din?

Hentet min i går, og ja på alt, også elektrisk justering av passasjersete. Men ingen hattehylle. Bilen hadde også skvettlapper.
Tesla model Y LR 2022

kTesla

Alle bilene har el-justering på forseter. Eneste forskjell nå, er at Tesla fjernet korsryggstøtten på passasjersiden en gang i 2021. Tror ingen Y i Norge har det. Med forbehold om feil.

Tesladigger

Sitat fra: ronnynilsen på tirsdag 08. mars 2022, klokken 20:53
Sitat fra: atkhobby på tirsdag 08. mars 2022, klokken 11:54
Sitat fra: DagCH på tirsdag 08. mars 2022, klokken 07:13
Ingen hattehylle nei.

Hva med doble glass bak og prosessor til infotainment? Og er det eljustering også på passasjersetet på din?

Hentet min i går, og ja på alt, også elektrisk justering av passasjersete. Men ingen hattehylle. Bilen hadde også skvettlapper.

Takk for tilbakemelding vedrørende den savnede hattehyllen, men et lite spørsmål til.
Var det innfelt spor til hattehylle i side dekslene bak, altså klargjort for hattehylle?
Tesla MY LR
Div. elbiler siden 2013

Redgarden

Bestilte 24.02, og har levering 14.03 på Lillestrøm. Hvis de klarer å få gitt meg et innbyttetilbud på X'n da...Har ventet 12 dager nå, og sendt inn to forskjellige skjemaer (både det inne på kontoen, og et jeg fikk på mail). Og jeg har purra på dem tre ganger... Begynner jo å haste litt nå.

Bilen (den nYe altså) er forresten grå, med induction-felgene og svart interiør. Standard AP.
----------------------------------------------
Har: Tesla Model Y LR - 2022-modell
Hadde: Tesla Model X75 - 2017-modell (MCU2, AP3, CCS)
Hadde: Tesla Model 3 LR - 2019-modell

Zebulon

Bestilte bil (igjen...) på mandag, med estimert leveringsdato i juli (blå/svart int/20"). Inne på "mine sider" ser jeg leveringsdatoen nå er estimert til 22.03-31.03. Vet ikke om det er riktig eller ei - vil uansett ikke ha bilen ennå - så jeg får se om jeg får tak i noen hos Tesla...

Chrgun

Sitat fra: Tesladigger på onsdag 09. mars 2022, klokken 10:45
Sitat fra: ronnynilsen på tirsdag 08. mars 2022, klokken 20:53
Sitat fra: atkhobby på tirsdag 08. mars 2022, klokken 11:54
Sitat fra: DagCH på tirsdag 08. mars 2022, klokken 07:13
Ingen hattehylle nei.

Hva med doble glass bak og prosessor til infotainment? Og er det eljustering også på passasjersetet på din?

Hentet min i går, og ja på alt, også elektrisk justering av passasjersete. Men ingen hattehylle. Bilen hadde også skvettlapper.

Takk for tilbakemelding vedrørende den savnede hattehyllen, men et lite spørsmål til.
Var det innfelt spor til hattehylle i side dekslene bak, altså klargjort for hattehylle?

Jeg fikk beskjed fra min lokale tesla forhandler at den blir levert med hattehylle på min. Vin: 258 forventet levering 11-31 Mars

Tesladigger

Sitat fra: Chrgun på onsdag 09. mars 2022, klokken 11:55
Sitat fra: Tesladigger på onsdag 09. mars 2022, klokken 10:45
Sitat fra: ronnynilsen på tirsdag 08. mars 2022, klokken 20:53
Sitat fra: atkhobby på tirsdag 08. mars 2022, klokken 11:54
Sitat fra: DagCH på tirsdag 08. mars 2022, klokken 07:13
Ingen hattehylle nei.

Hva med doble glass bak og prosessor til infotainment? Og er det eljustering også på passasjersetet på din?

Hentet min i går, og ja på alt, også elektrisk justering av passasjersete. Men ingen hattehylle. Bilen hadde også skvettlapper.

Takk for tilbakemelding vedrørende den savnede hattehyllen, men et lite spørsmål til.
Var det innfelt spor til hattehylle i side dekslene bak, altså klargjort for hattehylle?

Jeg fikk beskjed fra min lokale tesla forhandler at den blir levert med hattehylle på min. Vin: 258 forventet levering 11-31 Mars

Da kan de se ut som at noen får hattehylle utlevert fremover👍🏻
Mange takk
Tesla MY LR
Div. elbiler siden 2013

Chrgun

Etter ny telefonsamtale idag fikk jeg beskjed om at det dessverre ikke var hattehylle i min bil (258) og at beskjeden de ga tidligere var noe de selv mente at den skulle ha.


keepitsimple

Omtrent hvor lang tid før levering fikk dere VIN i source og offisielt? Jeg begynner å bli litt urolig med forventet leveransdato 28-31 mars uten å ha fått VIN i source.
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

JPM


matho

Sitat fra: keepitsimple på torsdag 17. mars 2022, klokken 15:17
Omtrent hvor lang tid før levering fikk dere VIN i source og offisielt? Jeg begynner å bli litt urolig med forventet leveransdato 28-31 mars uten å ha fått VIN i source.

Betaler du kontant? Har bestilt en Model 3 LR med est. levering på samme tidspunkt og skal betale kontant. Ikke fått VIN enda, men heller ikke betalt enda så mistenker det er derfor. Skjønner ikke helt systemet til Tesla.

Min første est. levering var februar 2023, så 1-21 april og nå 28-31 mars. Har ikke muligheten til å trylle fram pengene før til neste måned så håper jeg kan hoppe på april leveringen igjen.

keepitsimple

Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA