Hakking/lagg på ryggekamera

Startet av geear, tirsdag 25. januar 2022, klokken 00:21

« forrige - neste »

geear

Er vel mange som sliter med hakking/lagg på ryggekamera rett etter oppstart nå, med MCU2 og v11. Regner med det gjelder alle Y og kanskje også 3? Eller alle MCU2?

Noen som har prøvd å melde det inn til Tesla via service?

Har liksom fått 4-5 oppdateringer siden v11, og ingen av de har gjort det bedre.

Tharkon

Har merka det av og til.
Holdt på å rygge på en vegg i går siden kameraet hang i nesten 1 sekund. Innså i siste liten ay kamera ikke var helt med.
Uansett er ikke dette bra. Bør vel kanskje melde inn en sak.

neuro

Jeg opplever også hakking i ryggekameraet på min Model 3 fra november 21. Var ikke slik før v11-oppdateringen.

Helge Hasund

Synes kameraet lugger litt mindre etter 2021.44.30.11 oppdateringen som ble installert i dag. Skal følge med framover.

geear

Har hatt 30.11 i noen dager, og det er akkurat samme problemer der hos meg. Men problemet oppstår kun når bilen ikke har vært i bruk på en stund (settes i revers rett etter den har "sovet").

Apache

ville bare si at jeg får meget sjeldent lag/hakking/forsinkelse på min TMS75d HW 2.5.
Har software 44.25.2

Ampera

Samme problem her, M3P 2020. 2021.44.30.11 .
Vurderte å melde dette, men på mandag kommer mobil service og bytter begge bak lykter så hører med de først.

Chris Aurora

Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

panser

Har meldt inn at de tar det samtidig som annen service. Belastes noen hundrelapper for at de skal feilsøke. 1 mnd gammel bil.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kim-

Gi gjerne en tilbakemelding her når de har feilsøkt. Har samme, helt horribelt.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

eDooku

Vi opplever også dette, spesielt ved første tur på dagen. Jeg tror kanskje det henger sammen med denne: https://www.tesla.com/no_NO/support/model-3-trunk-lid-harness-retrofit

I så fall er det jo et kjent problem som de allerede skal fikse gratis.
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

Handyman

Sitat fra: eDooku på onsdag 26. januar 2022, klokken 11:33
Vi opplever også dette, spesielt ved første tur på dagen. Jeg tror kanskje det henger sammen med denne: https://www.tesla.com/no_NO/support/model-3-trunk-lid-harness-retrofit

I så fall er det jo et kjent problem som de allerede skal fikse gratis.
Tror det er helt ulike problemer. Dette kom jo med ny SW og gjelder også nesten nye TMY.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

OlaM

Dere som opplever hakking, har dere:

• Minnebrikken som følger med plugget inn i hanskerommet?
  • Sentry mode på?
  • Dashcam opptak aktivt?

Har ingen spesielle mistanker, bare slenger ut noe for feilsøkingens del. For meg er det 1 ja, 2 nei, 3 ja, null hakking.
'21 3LR

Handyman

Sitat fra: OlaM på onsdag 26. januar 2022, klokken 11:43

• Sentry mode på?
  • Dashcam opptak aktivt?

Har ingen spesielle mistanker, bare slenger ut noe for feilsøkingens del. For meg er det 1 ja, 2 nei, 3 ja, null hakking.
Dukket opp med V11: 1=ja, 2=nei, 3=ja. Samme som alltid.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

OlaM

Sitat fra: Handyman på onsdag 26. januar 2022, klokken 11:50
Sitat fra: OlaM på onsdag 26. januar 2022, klokken 11:43

• Sentry mode på?
  • Dashcam opptak aktivt?

Dukket opp med V11: 1=ja, 2=nei, 3=ja. Samme som alltid.

Kunne du testet å formatere minnebrikken? Jeg opplever ikke hakking og min er ikke full ennå. Når den blir full så slettes de eldste klippene fortløpende. Det kan hende denne slettejobben forstyrrer resten av flyten slik at bildet fra kameraet fryser.
'21 3LR

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA