Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Jaguar Incontrol fornying?

Startet av esan, fredag 31. desember 2021, klokken 15:28

« forrige - neste »

esan

Har en 2019 mod Ipace som er importert fra Tyskland.

Fikk nylig en Tysk melding om at mitt abonnement på Jaguar Incontrol går ut den 5/2-2022.

Pris for å fornye 12 mnd  "Control Remote and Secure er 300 euro

Kun InControl Remote er 40 euro

Hva bør jeg gjøre her? Tar svært gjerne i mot gode råd!

Ingeniøren

Ja si det du - ser mitt går ut til sommeren etter 3 år.

Tenker jeg lar det går over dato og ser hva som ikke virker og fornyer det jeg vil ha. App'n må virke, resten dropper jeg. Har hørt at noen har fått forlenget med et år gratis, men det var gjerne norske biler...

Godt Nytt år til alle  :)
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Tellus

Bilen min er inne i sitt fjerde år og jeg har ikke fått melding om at noe må fornyes. Har norsk bil.

scholro

Bilen min er også i sin fjerde år og Incontrol er forlenget met ett år ser jeg i appen. Dette har jeg ikke måtte be om / betale, har kommet automatisk / gratis.

esan

Forskjellen er at min bil gikk et par måneder i Tyskland, før den ble solgt til kunde i Norge.

4Matic Fanatic

Fikk ut min 11. februar 2019, ser slik ut i app'en nå.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

esan

Har nå fått løst saken.
Jaguar Norge hadde foreløpig ingen løsning på saken.

Jeg opprettet derfor en dialog med Jaguar Tyskland via jaghilfe@jaguarlandrover.com

Etter å ha sendt bilde av vognkort og sertifikat som dokumentasjon, fikk jeg nylig en melding om gratis fornyelse i nye 12 mnd!

Ingeniøren

Sitat fra: esan på fredag 14. januar 2022, klokken 11:03
Har nå fått løst saken.
Jaguar Norge hadde foreløpig ingen løsning på saken.

Jeg opprettet derfor en dialog med Jaguar Tyskland via jaghilfe@jaguarlandrover.com

Etter å ha sendt bilde av vognkort og sertifikat som dokumentasjon, fikk jeg nylig en melding om gratis fornyelse i nye 12 mnd!
:) :) :+1:
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

andreata

Sitat fra: esan på fredag 14. januar 2022, klokken 11:03
Har nå fått løst saken.
Jaguar Norge hadde foreløpig ingen løsning på saken.

Jeg opprettet derfor en dialog med Jaguar Tyskland via jaghilfe@jaguarlandrover.com

Etter å ha sendt bilde av vognkort og sertifikat som dokumentasjon, fikk jeg nylig en melding om gratis fornyelse i nye 12 mnd!

Heisan. Jeg har også en bruktimportert 2019-I pace fra Tyskland og fikk samme melding (bare 6/3 2022). jeg har også sendt mail til jlrhilfe og fikk samme svar som deg, 12 mnd fornyelse. Men fungerte det sånn uten videre? Må jeg få bilen på nett og oppdatere den? Var det noe annet du ev. måtte gjøre for å få det til å funke?

andreata

Sorry, det var vel sånn jeg skulle svare. Helt ny her.. :P

Ingeniøren

#10
Tror ikke du trenger å gjøre noe, det skal bare fortsette å virke et år til  :+1:
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

esan

Sitat fra: andreata på torsdag 10. februar 2022, klokken 09:51
Sitat fra: esan på fredag 14. januar 2022, klokken 11:03
Har nå fått løst saken.
Jaguar Norge hadde foreløpig ingen løsning på saken.

Jeg opprettet derfor en dialog med Jaguar Tyskland via jaghilfe@jaguarlandrover.com

Etter å ha sendt bilde av vognkort og sertifikat som dokumentasjon, fikk jeg nylig en melding om gratis fornyelse i nye 12 mnd!

Heisan. Jeg har også en bruktimportert 2019-I pace fra Tyskland og fikk samme melding (bare 6/3 2022). jeg har også sendt mail til jlrhilfe og fikk samme svar som deg, 12 mnd fornyelse. Men fungerte det sånn uten videre? Må jeg få bilen på nett og oppdatere den? Var det noe annet du ev. måtte gjøre for å få det til å funke?

Du må ikke gjøre noe. Du sjekker bare i appen under Settings- Subscription. Der vil det komme opp ny dato for utløp. Til info måtte jeg purre noen ganger. De er ganske trege med å svare.

thoro

Hei!
Har også fått varsel om utløp av abo, og tenker selvsagt også å sende mail til jaghilfe. Hva brukte dere som argument for å få forlengelse? (klar over at det er en stund siden nå... :laugh:

Ingeniøren

#13
Hvor gammel bil har du? Min er reg i juli 2019 og er forlenget med 1 år to ganger og In control basic virker nå til 7 juli 2024. Trengte ikke mase om dette, kom bare en mail. Mulig forhandler som tar kostnaden ?
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

espenri

Samme her, jeg har også 2019 med Motorpool som forhandler. Fornyet automatisk to ganger per mail.
2019 Jaguar I-Pace HSE FE
2016 Mitsubishi Outlander PHEV (Solgt)
2013 Mitsubishi iMiev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA