Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Prisøkning?

Startet av Bjoris, onsdag 29. desember 2021, klokken 00:59

« forrige - neste »

Bjoris

Sitat fra: northkape på søndag 21. august 2022, klokken 12:10
Leste denne tråden i begynnelsen av Januar.
Kontaktet noen tyske forhandlere. Fant en som nettopp hadde registrert som demobil, nøyaktig hva jeg ønsket. GT-Line Svart med absolutt alt utstyr. Full pris € 64.780.
Kunne selges brukt som demobil etter 6 måneder for å få € 6000 elbilrabatt og fratrekk for bruk € 2.590. Garanterte meg maks 3000 km og 100% nystand (ikke maskinvask). Pris ved henting 20 juli € 56.190 og tilbakebetaling av mva € 8.972 etter innførsel til Norge. Depositum € 5.000, ble overført neste dag når kontrakten var klar.
Hentet bilen sammen med min kone, for noen dagers ferie i Rhindalen ++ i slutten av Juli. Bilen sto klar med eksport skilter, nyvasket utvendig / innvendig, vokset / polert uten den minste ripe noe sted. 3002km på telleren, (ble til 5060 ved hjemkomst etter vår lille ferie)
Total kostnad ble Nkr. 491.400,- etter å ha fått tilbake tysk mva. Inklusive fly / tog, hoteller, middager, osv. (økonomi klasse) for oss, og eksport skilter, prøveskilter, skilter, vrakpant osv.

God pris, dette er ett smutthull som er ganske meningsløst at finnes. Er vel snakk om at det skal øke til 12 mnd?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA