Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Få nytt eMMC kort eller betale 17.000 for MCU2?

Startet av BMW850, mandag 27. desember 2021, klokken 08:30

« forrige - neste »

BMW850

Sitat fra: Muffinman på onsdag 12. januar 2022, klokken 17:22
Oppdatere Tesla-app/reset bil evt redeploy av software?
Hvordan oppdaterer jeg egentlig Tesla-Appen? Kan ikke se hvordan?! Og hvordan re-deployer jeg softwaren? 8)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

BMW850

Sitat fra: sjokomelk på onsdag 12. januar 2022, klokken 19:52
Slå av og på Remote Access i bilen? Hvis ikke det hjelper, så ring Tesla Support. Kan være de har glemt å fikse på noen innstillinger i sin ende av systemet.

Mener jeg har gått igjennom det som er på storskjermen. Sannsynligvis har Tesla svaret så får svinge innom evt ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Muffinman

Sitat fra: BMW850 på onsdag 12. januar 2022, klokken 19:57
Sitat fra: Muffinman på onsdag 12. januar 2022, klokken 17:22
Oppdatere Tesla-app/reset bil evt redeploy av software?
Hvordan oppdaterer jeg egentlig Tesla-Appen? Kan ikke se hvordan?! Og hvordan re-deployer jeg softwaren? 8)
Oppdatere Tesla-appen: Sjekke enten eple eller androidmarkedet om det ligger en ny versjon. Redeploy: Finn feltet hvor en kan skrive inn 007 etc for å få frem diverse påskeegg, og skriv "service" istedet. Da får du en del nye valg på diverse menyer, blant annet reinstallering av software.

BMW850

Sjekket iPhonen om det finnes ny versjon har jeg gjort. Skal finne feltet på storskjermen imorra :)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

MuskElBil

Feltet, ganske nøyaktig, er "D" der det står "MODEL S" på software fanen. Trykk og hold ca 3 sek.
2019 TMS 100D Deep Blue Metallic FSD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA