Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Plugsurfing rabatt på Ionity

Startet av hELgenen, fredag 24. desember 2021, klokken 13:12

« forrige - neste »

hELgenen

Jeg fikk et Plugsurfing kort med bilen som jeg registrerte når jeg fikk bilen.

Det står temmelig klart på siden til Polestar at avtalen skal gjelde automatisk alle som registrerer seg før 31.12.2021..Mao rabatten skal gjelde automatisk.

Men jeg har brukt kortet og fått betale 8.7 kr/kwh. Ikke de ca 3.5 som det står i papirene jeg skulle få.

Hvordan få denne rabatten? Det fungerer beviselig ikke slik Polestar sier

safari


hELgenen

Ja,via appen.

La inn kortet jeg fikk med Polestar og så la jeg inn betalingsinfo

eSaab

pressmedelande från polestar
www.polestar.com/no/news/polestar-and-ionity

hELgenen

Ja,den har jeg jo lest og det er jo derfor jeg spør..hvordan få rabatten?

rmi

Da bør du kontakte Polestar sin kundeservice.

hELgenen

Det er gjort og de bare beklager og sier ar dette er ikke noe de håndterer.

De ba meg kontakte plugsurfing..noe jeg har gjort uten noen løsning så langt.

Ikke særlig positivt dette..føles mer som bondefangeri. Uten rabatt gidder jeg ikke bruke dette

ol3thomas

Hadde samme problem som deg. Opprettet konto i Plugsurfing appen, registrerte kortet jeg fikk med bilen og la inn betalingskort. Når jeg da valgte en Ionity lader for å sjekke pris var den 9.54 (ish).
Logget ut av appen og inn igjen så var prisen endret til 3.54 👌

hELgenen

Gjorde det samme nå.
Logget ut og inn igjen. Altså
ikke bare avslutte appen,men faktisk logge ut. Og da kom nye priser opp.
De sesjonene jeg allerede hadde gjennomført er allerede belastet til full pris,men nå ser det faktisk ut til at kommende sesjoner får redusert pris.

Takker så mye for verdifull informasjon.

Helt håpløst at de ikke var kjent med dette i Polestar support eller hos pluggsurfing.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA