Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla model 3 error koder dl

Startet av Chrisstrom, torsdag 10. februar 2022, klokken 18:42

« forrige - neste »

Chrisstrom

Hei får opp masse error erter ca 15 min kjøring .
Tips ? Eller må på service ?
Tesla model 3 2021/10
Vw id 4 pro 2021/06

Chrisstrom

Takk for svar , var det sånn enkel jobb ? Eller må bilen stå ?
Kanskje man kan prøve seg på drop in
Tesla model 3 2021/10
Vw id 4 pro 2021/06

Elmo

Jeg hadde tilsvarende da min bil var ca 3mnd. Da byttet de en hastighetssensor ved/i det ene forhjulet. Rep. tok bare ett par timer.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Chrisstrom

De har ikke noe ledig Oslo før 7 mars .
Det er vel drop inn på Karihaugen ennå ?
Tesla model 3 2021/10
Vw id 4 pro 2021/06

Lucifer-

Dette bør være såpass alvorlig at man kan ringe Tesla veihjelp?

denwhi

Hadde nettopp noe som lignet veldig! LR mars 2019. Korrosjon i ledningsnettverket. Kunne ikke kjøre, ABS'en slo seg inn med en gang jeg trykket på bremsepedalen. Måtte bli henta av Viking. Ble 3 uker på verksted, men heldigvis dekket av garanti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

model3pw

Jeg får samme feil på 2021.44.30.11 men kun når jeg gjør følgende:

Sett bilen i Nøytral under kjøring og bremser hardt og så setter bilen i Drive igjen.

Da kommer alle de feilene. Alt resettes når går ut/inn av bilen.

Jeg har dette som standard prosedyre etter bilvask for å få såpe/vann av bremseskiver (bruke bremsene).

Jeg har tenkt at det er software relatert og håpet på rettelse i neste oppdatering, men da er det kanskje noe annet da eller?

Skjer ihvertfall kun i sceneario over uansett hvor langt jeg kjører.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA