Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Dato for levering

Startet av oddi900, søndag 21. mai 2023, klokken 22:20

« forrige - neste »

oddi900

 
Bestillte ny ET5 i starten av mai , ser i appen at estimert leveringstid er skrekkelig feil. står at den vil bli levert April 2023.

Noen andre som har det samme "problemet" i appen

BubbaJoFet

Som oftest prøver NIO å matche din valgte konfigurasjon med en lagerbil, har du snakket med din "fellow"?

oddi900

Nei her er det snakk om en bil som har leveringstid på 4 mnd , lagerbil av denne konfigurasjonen var ikke tilgjengelig

BubbaJoFet

Da er det litt mer usikkert, ja. Min es8 lagerbil stod "i logistikk" frem til utlevering. Antagelig lanseres NT2 ES6/EL6 og ET5 Orion (sportback) 15 juni (nær garantert for sistnevnte). ET5 sedan selger svært dårlig og kan bli tungsolgt som brukt. ES6 har stått for 40% av NIOs totale salg så langt.

oddi900

Er nok bare en feil i appen tenker jeg.med tanke på salg etc , jeg kjøper ikke ny bil med tanke på om den er vanskelig og selge så det bekymrer meg ikke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA