Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lasteholder til e-tron med soltak (panoramatak)

Startet av Doppler, fredag 17. desember 2021, klokken 17:22

« forrige - neste »

Doppler

Da jeg skulle hente bilen etter utført 93N1 oppdatering i dag, hang det en plakat på døren med tilbud på bla. Thule lasteholdere til e-tron. Jeg mener å ha lest noe om problemer med å åpne soltak når disse er på. Møller Minde kunne ikke svare, men er det noen der ute som vet? Jeg har en Sportback MY2021 med rails. Jeg trenger selvfølgelig ikke å åpne soltaket når jeg har last på taket, men det er lett å glemme seg og kanskje skade noe.
2021, E-tron 50 SB S-line, Lev. uke 12/21.

wilderness

#1
Jeg hadde samme spørsmålet, og spurte til og med Thule, men heller ikke de kunne svare. Jeg fant da ut at med Mont Blanc sitt så kan man åpne soltaket, ekstra bonus at det er hurtigfester på dem, da aldri lar takstativet stå på utenfor bruk. Alle som spør, så anbefaler jeg disse: https://autoload.no/produkt/finn-ditt-takstativ/audi/e-tron-quatro-concept/mont-blanc-xplore-takstativ-sort-787505-776617


Doppler

2021, E-tron 50 SB S-line, Lev. uke 12/21.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA