2021.44.25 - Holiday update

Startet av kodax, mandag 06. desember 2021, klokken 22:55

« forrige - neste »

Motorwatt

Er det en 2021MY det er bilde av? I såfall har OTA overgått seg selv...
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

Hva mener du? På screenshotet du la ut? Definitivt en S, men mistenker du snakker om noe annet?

Motorwatt

Syntes fronten liknet mere på 2021, men fant gamle bilder som bekrefter det motsatte. Så skjedde det allikevel ikke et under...
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

Y har da en helt annen front og lykter og er ikke lik en S? Blitt et par akevitter for mye i kveld? ;)

geear

Men apropos .25, flere som har lagt merke til lagging fra ryggekameraene? Skjer spesielt når jeg setter meg inn i bilen og setter den rett i R med en gang, har fått delay før kameraene kommer opp, og så skipper bildet litt i noen øyeblikk. Har ikke rebootet enda.

Motorwatt

Sitat fra: geear på søndag 26. desember 2021, klokken 22:47
Y har da en helt annen front og lykter og er ikke lik en S? Blitt et par akevitter for mye i kveld? ;)
Jeg skrev over at det er en TMS ("Nå også for TMS"), og det er det jeg har. Forøvrig gikk Gammel Oppland tom i julen. Heter vel egentlig "Nye Innlandet" nå...
Tesla S75D - 09/2018

Motorwatt

TMS har gudskjelov fremdeles forbruksvisning i IC. Mangler noe ift. 3/Y, men moro med noe nytt.

Tesla S75D - 09/2018

pekle

Sitat fra: geear på søndag 26. desember 2021, klokken 22:49
Men apropos .25, flere som har lagt merke til lagging fra ryggekameraene? Skjer spesielt når jeg setter meg inn i bilen og setter den rett i R med en gang, har fått delay før kameraene kommer opp, og så skipper bildet litt i noen øyeblikk. Har ikke rebootet enda.
Jepp, samme skipping her

kodax

Sitat fra: Motorwatt på søndag 26. desember 2021, klokken 23:11
TMS har gudskjelov fremdeles forbruksvisning i IC. Mangler noe ift. 3/Y, men moro med noe nytt.
Ingen TikTok👍
Hva skal være bedre med sub-en?
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Motorwatt

Aner ikke. For kaldt til å sjekke nå.
Tesla S75D - 09/2018

kodax

Sitat fra: Motorwatt på søndag 26. desember 2021, klokken 23:41
Aner ikke. For kaldt til å sjekke nå.
Ikke veldig spennende:
SitatYou can now adjust your subwoofer by bringing up your Media Player, and tapping the settings icon > Tone.
Model Y - Model 3

Motorwatt

IMO: Noe er bedre på vertikal skjerm: (kilde: Green The Only)

Tesla S75D - 09/2018

kodax

Sitat fra: Motorwatt på mandag 27. desember 2021, klokken 00:22
Kan man justere ladestrømmen på SuC?
Model Y - Model 3

E_S

Sitat fra: kodax på mandag 27. desember 2021, klokken 01:01
Sitat fra: Motorwatt på mandag 27. desember 2021, klokken 00:22
Kan man justere ladestrømmen på SuC?

Nei, det har alltid stått der uansett, men ikke mulig å justere ved DC-lading.
:)

Muffinman

Sitat fra: geear på søndag 26. desember 2021, klokken 22:47
Noen må notere seg at MY ofte brukes for "Model Year" :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA