Wifi-abonnement

Startet av atrus, lør 27. nov 2021, kl. 08:55

« forrige - neste »

atrus

Via We Connect-appen ser jeg at det er mulig å kjøpe et data-abonnement via Cubic. Spørsmålet er om dette overhodet gir meg noe mer utover det jeg allerede har? Fra telefonen har jeg allerede et abonnement med «flust» med datatrafikk. Dessuten «snakker» telefonen 5G i motsetning til sim-kortet som sitter i bilen. Cubic skryter av at de tilbyr hastigheter som er opptil tre ganger raskere enn å bruke telefonen som hotspot. Så lenge dette baseres på 4G kan jo ikke dette stemme. Er det noe jeg har oversett her?

Bjoris

Du får vel ett «hot-spot» som alle i bilen kan logge seg på, men du kan jo dele direkte fra mobilen, men usikker på om du kan administrere det på sammen måte, via bilen.

Ser vel dette som mer aktuelt om du har en jobb tlf der du feks ikke kan sløse med data og kanskje i kombinasjon av kids med iPad uten Sim eller noe slikt... så har du internettradio, har ikke prøvd om den fungerer med å koble egen mobil...

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA