Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Connected Booster L

Startet av 3Phase, tirsdag 23. november 2021, klokken 21:13

« forrige - neste »

3Phase

Er det noen som har prøvd å kjøpe den nye digitale pakken "Connected Booster L" fra webshop'en på ConnectedDrive ?
Forstår det slik at denne pakken dekker flere av de individelle pakkene en måtte bestille før. Den inneholder iallefall kartoppdateringer og RTTI som jeg mener er de mest aktuelle tjenestene.
Pris nå er 630 NOK inkl. mva. Normalpris er 900. Det er nok et Black Week tilbud. Selv med ordinær pris så blir dette billigere enn summen av de gamle pakkene.

Jeg har en 120Ah og får kun opp valg om å kjøpe L-pakken når jeg logger inn. Det finnes også Booster M og   enda en til, som inneholder færre av tjenestene, bl.a. ikke kartoppdateringer.

F1-gubben

Jeg fikk kun opp Booster M for min 2017 94Ah. Kjøpte den til kr 560,- i går. Da var apps og RTTI tilbake igjen i min bil.
2004 BMW 530i - "Black-sapphire Metallic"
2017 BMW i3 - Fully charged - "Protonic Blue"
(bestilt) 2022 BMW i4 M50 Supercharged - "Portimao Blau"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA