Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Telefonoppkobling iPhone?

Startet av morrun, mandag 15. november 2021, klokken 14:59

« forrige - neste »

morrun

Hei. Har en snodig tilkobling til telefon i armlenet på min 2018 Fully Charged. Kan det kjøpes noen overgang til nyere iPhone?
For øvrig; er det kun 'en usb-tilkobling i disse bilene? I brukerhåndboken står det beskrevet hvordan man får i gang Apple CarPlay, men finner ikke noe om det i bilens menyer.

På forhånd takk for svar.
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

ElMarkus

Kjøpt meg en 2019 modell å lurer på det samme?
Ikke lag kø, da blir jeg sprø:)

Orbit

Jeg tror siste pluggbare adapter som ble laget var til iPhone 8. Det finnes et adapter med trådløs lading (delenummer 84102449887), men den er oppgitt til å ikke passe i3

Ang USB-uttak, så er det bare ett (men hele 3x 12V-uttak, så mange steder du kan hente strøm til lading)

Apple CarPlay var en opsjon og derfor ikke på alle biler. Dersom bilen er tilrettelagt for telefonintegrasjon (enda en opsjon, men mer vanlig), vil CarPlay dukke opp som en funksjon du kan aktivere i nettbutikken til BMW (etter innlogging og registrering av bil). PS: Typisk 30-40% rabatt på slike opsjonsaktiveringer og kartoppdateringer på black friday hver høst.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

ElMarkus

Ikke lag kø, da blir jeg sprø:)

Autowinder

Jeg har et originalt trådløsadapter i min 2022 FC, men det er mulig det er en ramme dette sitter i i armlenet som må byttes. Lader opptil iPhone 15 pro størrelse, men pro max er for stor for adapterets fjærbelastede klemme i lengderetningen...
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA