Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tilbakekallingskampanje, ledningsnett.

Startet av jevel, onsdag 27. oktober 2021, klokken 22:03

« forrige - neste »

jevel

Fikk denne i dag:

Hei! Mercedes-Benz AG har avdekket at ledningsnettet til den elektriske styringen kan ha blitt skadet under monteringsprosessen i kjøretøyet ditt. Vi vil derfor sjekke ledningsnettet i kjøretøyet ditt som et forsiktighetstiltak og utføre reparasjonstiltak om nødvendig. Sjekken tar inntil 1 time.
Les mer og bestill verkstedtime her: <url for min bil>
Du kan også kontakte oss på telefon <mobilnummer>.
Inntil ditt kjøretøy har blitt sjekket anbefaler vi at du kjører med varsomhet og kun bruker bilen til nødvendig kjøring.
Hilsen <Forhandler>

Flere som har fått samme? Min bil ble utlevert i august 20, kompis som fikk sin tidlig i 2021 sier han ikke har fått melding.

Rolf Gjerdsjø

Har ikke fått på min, som er førstegangsregistrert 4/9 2020. Aner ikke om det er fordi min ikke er rammet av det, eller om eierlistene ikke er helt oppdatert - jeg kjøpte bilen 30/8.

Får vel ta en sjekk med BOS.
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

boppus


Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

jevel

Var inne med min 0830 i dag. Var ferdig 0850 så regner med at det var «null hull».

Toalmar

Fikk melding på mandag ettermiddag. Hadde time i går ettermiddag. Sjekken tok ca 20 minutter maks. Fant ikke noe feil hos meg.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA