Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bekreftet: Teslas Sentry vil snart livestreame direkte til Tesla appen

Startet av Motorwatt, lørdag 23. oktober 2021, klokken 00:42

« forrige - neste »

ToWalkOrDrive

Har vi høyttalere på rett plass på Model Y for å kunne snakke til forbipasserende, som forklart her? Utrolig gøy hvis det går...særlig når en er på jobb og kollegaer går hjem.
https://electrek.co/2021/10/29/first-look-tesla-sentry-mode-live-view-that-lets-you-scare-people-voice-modifier/
Tesla Model Y                         2021-

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

ToWalkOrDrive

Tesla Model Y                         2021-

kodax

Høyttaler er kanskje gøy 1,5 ganger, utvendig kamera er kanskje nyttig én gang for én av tusen...har vanskelig for å forstå entusiasmen her, men så er det jo mange som syns det jeg er interessert i er særlig spennende, så sånn er livet:)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

emmern

Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

GreenEyez

Ingen som har fått versjon 11 i bilen i Norge? Sto i release notes at sentry/dashcam kan skues i Tesla-appen kun hvis man har Premium Connectivity.

Forøvrig et helt annet UI i bilen nå, må bli kjent med alt på nytt. Men deilig at telefonen-appen har fått en knapp direkte på skjermen nå. Og at sidekamera slår seg på når man blinker er veldig nyttig når man skal til høyre og krysse sykkelfelt.
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

geear

Jo, livestream fungerer helt strøkent fra alle fire sentry-kameraer på min Y med standard AP og et års gratis premium connectivity. Tale fra app gjennom bilens boom box-funksjon også. ;)

Som nevnt i 44.25 tråden, bare husk å slå på remote kameratilgang under sikkerhet og sentry. Og blindsonefunksjonen må også slås på.

olekvi

Sitat fra: geear på fredag 24. desember 2021, klokken 22:49
Jo, livestream fungerer helt strøkent fra alle fire sentry-kameraer på min Y med standard AP og et års gratis premium connectivity. Tale fra app gjennom bilens boom box-funksjon også. ;)

Livestream fungerer flott på min 2019 TM3 også.  Liker at bilen bare blir bedre og bedre!
'19 TM3P

Counterpointer

Sitat fra: olekvi på søndag 26. desember 2021, klokken 19:28
Sitat fra: geear på fredag 24. desember 2021, klokken 22:49
Jo, livestream fungerer helt strøkent fra alle fire sentry-kameraer på min Y med standard AP og et års gratis premium connectivity. Tale fra app gjennom bilens boom box-funksjon også. ;)

Livestream fungerer flott på min 2019 TM3 også.  Liker at bilen bare blir bedre og bedre!
Er enig i at live Sentrykamera var fremgang, men synes du virkelig bilen ble bedre? Jeg har også 19 Model 3 og synes mye er blitt farlig å betjene i fart, som var trygt og lett før.

olekvi

Sitat fra: Counterpointer på søndag 26. desember 2021, klokken 23:24
Sitat fra: olekvi på søndag 26. desember 2021, klokken 19:28
Sitat fra: geear på fredag 24. desember 2021, klokken 22:49
Jo, livestream fungerer helt strøkent fra alle fire sentry-kameraer på min Y med standard AP og et års gratis premium connectivity. Tale fra app gjennom bilens boom box-funksjon også. ;)

Livestream fungerer flott på min 2019 TM3 også.  Liker at bilen bare blir bedre og bedre!
Er enig i at live Sentrykamera var fremgang, men synes du virkelig bilen ble bedre? Jeg har også 19 Model 3 og synes mye er blitt farlig å betjene i fart, som var trygt og lett før.

Hva tenker du på?
'19 TM3P

Counterpointer

Sitat fra: olekvi på søndag 26. desember 2021, klokken 23:35
Sitat fra: Counterpointer på søndag 26. desember 2021, klokken 23:24
Sitat fra: olekvi på søndag 26. desember 2021, klokken 19:28
Sitat fra: geear på fredag 24. desember 2021, klokken 22:49
Jo, livestream fungerer helt strøkent fra alle fire sentry-kameraer på min Y med standard AP og et års gratis premium connectivity. Tale fra app gjennom bilens boom box-funksjon også. ;)

Livestream fungerer flott på min 2019 TM3 også.  Liker at bilen bare blir bedre og bedre!
Er enig i at live Sentrykamera var fremgang, men synes du virkelig bilen ble bedre? Jeg har også 19 Model 3 og synes mye er blitt farlig å betjene i fart, som var trygt og lett før.

Hva tenker du på?
Alle funksjoner som hadde direkte snarvei tidligere. Defrost, trip/forbruk, setevarme (auto setevarme fører til at jeg koker i stolen) i det hele tatt mye nedgradering.
Tripvisning var lett å både få frem og lett å lese på tur, det er nå farlig liten skrift i det nye oppsettet i bilmenyen hvor du også må treffe de små kategoriene.

Også at fartsvisning er blitt mindre fører til at hånda skygger for fart om jeg holder den langt oppe og skygger for blindsonevarslig når jeg har den nede.

Savner også Sentry lett tilgjengelig.

filtvet

Livestream funker på min 3 LR ja. Kan spionere på naboen som lader ved siden av.

Motorwatt

SitatKan spionere på naboen som lader ved siden av.

Ny idé for Sakte TV på NRK.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

SurSnasen

Hipp hurra for Tesla som går i bresjen for totalovervåkningssamfunnet!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA