Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Model 3 levering kvartal 4 2021

Startet av Stig-Arne, tirsdag 05. oktober 2021, klokken 13:11

« forrige - neste »

Tilo

Da har jeg også fått leveringsdato, 10. november. Men må hente i Drammen.

bholstad


SR92

Fint om alle tar med bestillingsdato, farge og evt. utstyr...  :)

tornaldo

Noen som vil dele sitt VIN nummer for SR+? Kunne vært litt interessant å se når bilene som skal til Norge er produsert.

Det er jo litt info å hente, hvis man sammenligner med info fra f.eks tyske forumet.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Stig-Arne

Sitat fra: tornaldo på torsdag 28. oktober 2021, klokken 12:03
Noen som vil dele sitt VIN nummer for SR+? Kunne vært litt interessant å se når bilene som skal til Norge er produsert.

Det er jo litt info å hente, hvis man sammenligner med info fra f.eks tyske forumet.
Har ikke fått VIN nr på min ennå. Men skal hente bil om 14 dager. Hvit Sr+

tornaldo

Ser nå ut som det er usolgt for SR+ Model 3 i Europa dette kvartalet.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Pew


ankle

Ser ut som jeg har fått VIN i kildekoden på 614km WLTP M3LR.

Ser ut som den blir laget i Kina. LRW3E7EKXMC4.....

perterje

Sitat fra: ankle på mandag 01. november 2021, klokken 08:51
Ser ut som jeg har fått VIN i kildekoden på 614km WLTP M3LR.

Ser ut som den blir laget i Kina. LRW3E7EKXMC4.....
Når bestilte du bilen?


Stig-Arne

Da fikk jeg og VIN nr LRW3E7FA9MC35
Hvit SR+, bestilt 3. Oktober

filtvet

Bestilte SR+ 16/10 (trenger hengerfeste). Ikke hørt noe ennå annet at den er "matchet" - hva nå det betyr.

bholstad

Bestilte blå/svart LR med 19» 22.10, fikk lagt til hengerfeste 25.10 og fikk VIN i dag umiddelbart etter å ha fullført steget med forsikring.

Noen som vet noe om hvilket batteri disse kommer med? Må vel være 82 kwh for å gi 614 km wltp, men spent på om det er det nye fra LG eller Panasonic? Ser det ligger MIC Performance i inventory med 82 kwh Panasonic nå (https://tesla-info.com/car/NO-LRW3262_a171f93ea8164069dd847a4d0305bb58), kom vel ikke slike derfra i Q3? Krysser fingrene for Panasonic 😬😅

AlexØ

Noen som har en kjap forklaring på hvor i kildekoden vi kan se Vin nummeret?
Bestilte en LR med hengerfeste 12. august. har ikke sett noe forandring .

Når jeg går inn for å administrere så står det bare at jeg må betale gjenværende beløp, som jeg fikk beskjed ikke trengs betales før 7dager før avtalt levering.
Men det er noe rart med Forsikringen der. for den har en "Check" men når jeg trykker på den ser den ut til å forsvinne og vil at jeg skal legge inn forsikrings info igjen.  er vel på tide å shoppe litt forsikring igjen da.

Stig-Arne

Sitat fra: AlexØ på mandag 01. november 2021, klokken 20:55
Noen som har en kjap forklaring på hvor i kildekoden vi kan se Vin nummeret?
Bestilte en LR med hengerfeste 12. august. har ikke sett noe forandring .

Når jeg går inn for å administrere så står det bare at jeg må betale gjenværende beløp, som jeg fikk beskjed ikke trengs betales før 7dager før avtalt levering.
Men det er noe rart med Forsikringen der. for den har en "Check" men når jeg trykker på den ser den ut til å forsvinne og vil at jeg skal legge inn forsikrings info igjen.  er vel på tide å shoppe litt forsikring igjen da.

Valgte codan sitt tilbud med 30 dager gratis forsikring jeg, og når den er over så går jeg over til If.
Sjekk appen om du har fått inn VIN nr der. Var der jeg fant mitt, fant aldri noe i kildekoden

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA