Tesla Model 3 levering kvartal 4 2021

Startet av Stig-Arne, tirsdag 05. oktober 2021, klokken 13:11

« forrige - neste »

miura

Ser at M3 SR+ som har blitt registrert i dag (Teslastats) har samme VIN-serie som jeg har fått tildelt (380***). Går med andre ord ut i fra at dette partiet med biler har ankommet landet og at det er hold i lovnaden om at jeg får utlevert bil i løpet av måneden (ikke fått dato enda).

OlaM

Sitat fra: diromns på mandag 15. november 2021, klokken 15:00
Jeg har også bestilt bil i transit, denne kunne kun uthentes i Kristiansand...

Kan man sjekke VIN nummer mot båt for å se hvor bilen er?

Ja, du kan prøve et søk her. https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo
'21 3LR

bolstfu

Sitat fra: miura på mandag 15. november 2021, klokken 15:27
Ser at M3 SR+ som har blitt registrert i dag (Teslastats) har samme VIN-serie som jeg har fått tildelt (380***). Går med andre ord ut i fra at dette partiet med biler har ankommet landet og at det er hold i lovnaden om at jeg får utlevert bil i løpet av måneden (ikke fått dato enda).

Jeg har også 380, men den er ikke på listen i dag. Kanskje sjanse for at den blir registrert i morgen? Ifølge faktura er tentativ levering 19.november men har fått 25.november i appen som levering. Svart m3 sr+.

Pitmairen

Noen her som har fått utlevert SR+ de siste ukene som har fått bilen levert med varme i ratt og baksete?

miura

Fikk nettopp beskjed om levering 6. desember i for min M3 SR+ (Trondheim). Noen som har hatt hell med å få flyttet utleveringsdato til noen dager i forkant av angitt dato?

d_instebo

Jeg sendte epost til deliveryno@[...] hvor jeg spurte om å få endret leveringsdato etter å ha sittet i over en time i tlfkø. Fikk aldri noe svar på henvendelsen engang. Det hører med til historien at det tidspunktet jeg ønsket å endre til i etterkant viste seg å ikke passe det heller, og at jeg etter mye om og men faktisk ønsket å få bilen levert til opprinnelig avtalt tid. Øøh.

miura

Sitat fra: miura på torsdag 18. november 2021, klokken 12:08
Fikk nettopp beskjed om levering 6. desember i for min M3 SR+ (Trondheim). Noen som har hatt hell med å få flyttet utleveringsdato til noen dager i forkant av angitt dato?
Erfarte selv at det gikk greit. Fikk endra til 26. november nå, med forbehold om at de hadde mottatt og klargjort bilen innen den tid.

phillla

Da dukket det endelig opp VIN her (bestilt aug. 21). Dukker imidlertid ikke opp på søk hos Höegh. Noen som har erfaring med hvor lang tid det vanligvis tar? 

Stig-Arne

Sitat fra: Pitmairen på onsdag 17. november 2021, klokken 13:07
Noen her som har fått utlevert SR+ de siste ukene som har fått bilen levert med varme i ratt og baksete?
Hentet SR+ for 14 dager siden, og fikk aktivert varme i ratt og baksetet i natt.
Tesla Model Y LR 2022
Hyundai Ioniq 28 kWh 2017

bolstfu

Fikk du det gratis, eller betalte du for oppgraderingen?

diromns

Sitat fra: phillla på torsdag 18. november 2021, klokken 18:03
Da dukket det endelig opp VIN her (bestilt aug. 21). Dukker imidlertid ikke opp på søk hos Höegh. Noen som har erfaring med hvor lang tid det vanligvis tar?

Det er ikke nødvendigvis din bilm er med på båte til Höegh, dermed kan det blir vanskelig å spore VIN

tiengu

Da kom jeg frem til at min TM3P ligger på Hoegh. Bestilt 16. oktober. Tesla Stavanger anslår levering 10. desember :D

Stig-Arne

Sitat fra: bolstfu på fredag 19. november 2021, klokken 00:11
Fikk du det gratis, eller betalte du for oppgraderingen?
Gratis. Dukket opp over natten i bilen og appen.
Tesla Model Y LR 2022
Hyundai Ioniq 28 kWh 2017

OlaM

Höegh Kobe er trygt fremme i Zeebrugge, noen som vet hva veien videre til Norge er? Omlast til en annen båt eller går den videre?
'21 3LR

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA