Tesla Model 3 levering kvartal 4 2021

Startet av Stig-Arne, tirsdag 05. oktober 2021, klokken 13:11

« forrige - neste »

Pitmairen

Sitat fra: Stig-Arne på fredag 05. november 2021, klokken 16:05
Overrasket ble jeg når jeg så de hadde lagt folie på kanalene

hm, var ikke folie på min. >:(

phillla

Sitat fra: bholstad på onsdag 03. november 2021, klokken 19:09
Sett om samme variant som du har bestilt har dukket opp her https://www.tesla.com/no_no/inventory/new/m3 ? Hvis ja kan du ta kontakt med Tesla og spørre om du kan matches mot en av de.

Takk for tips!

phillla

Sitat fra: Pitmairen på fredag 05. november 2021, klokken 22:31

Jeg har også fått beskjed om at den ikke vil bli levert med noe folie og at det eventuelt må kjøpes.

Stig-Arne

Sitat fra: phillla på lørdag 06. november 2021, klokken 09:41

Jeg har også fått beskjed om at den ikke vil bli levert med noe folie og at det eventuelt må kjøpes.
Jeg regnet heller ikke med at folie var montert. Så har handlet inn folie, men den kan jo fint sendes tilbake nå
Tesla Model Y LR 2022
Hyundai Ioniq 28 kWh 2017

bholstad

Sitat fra: Stig-Arne på lørdag 06. november 2021, klokken 09:56

Jeg regnet heller ikke med at folie var montert. Så har handlet inn folie, men den kan jo fint sendes tilbake nå

Hvor kjøpte du folie? Ferdig kuttet?

Stig-Arne

Sitat fra: bholstad på lørdag 06. november 2021, klokken 12:23
Sitat fra: Stig-Arne på lørdag 06. november 2021, klokken 09:56

Hvor kjøpte du folie? Ferdig kuttet?
Kjøpte på gytisautek.no
Ferdig kuttet, selvhelbredende folie.
Skal sende mine tilbake.
Tesla Model Y LR 2022

OlaM

Da var bil utlevert.

Ser meget bra ut, ingen skjeve dører eller luker. Korrekt justerte lys, en fornøyelse rett og slett.

Overrasket ble jeg når jeg så de hadde lagt folie på kanalene og skjerm foran bakhjulene og skvettlapper var montert foran.

I tillegg ble jeg overrasket over at korsrygg justering fortsatt var tilstede. Trodde Hr.Musk hadde tatt dette bort

Var det korsryggjustering på passasjersiden og?
'21 3LR

Stig-Arne

Sitat fra: OlaM på lørdag 06. november 2021, klokken 14:43
Da var bil utlevert.

Ser meget bra ut, ingen skjeve dører eller luker. Korrekt justerte lys, en fornøyelse rett og slett.

Overrasket ble jeg når jeg så de hadde lagt folie på kanalene og skjerm foran bakhjulene og skvettlapper var montert foran.

I tillegg ble jeg overrasket over at korsrygg justering fortsatt var tilstede. Trodde Hr.Musk hadde tatt dette bort

Var det korsryggjustering på passasjersiden og?
Nei. Det er det ikke.
Tesla Model Y LR 2022

Stig-Arne

Tesla Model Y LR 2022

OlaM

For de som har bil på Hoegh Kobe så har den nå kommet inn i Adenbukta. Stikker vel snuten inn i Suez på onsdag eller noe, får håpe det går rette veien gjennom!

Håper våre biler også har fått folie. Det er en god del tusen kroner spart i forhold til å få det gjort proft i etterkant.
'21 3LR

d_instebo

Har levering om to uker. På Tesla-kontoen har jeg svart "check-mark" på alt bortsett fra betalingsmetode. Her har jeg valgt DNB, og har fått det innvilget. Likevel har jeg fått to sms-påminnelser fra Tesla om at jeg må "fullføre oppgavene".

Ingen VIN i kildekode enda. Så dette går jo strålende.
Jeg ser fra tidligere tråder at det er flere som har opplevd at deres personlige Tesla-side har "hengt seg opp" på den måten, så jeg regner med de har kontroll.

bolstfu

Har litt den samme opplevelsen her. Kjøpte en Model 3 (sort) i transitt og fikk vite før kjøp på fredag at den stod i Belgia. Fikk estimert utlevering 17.november. Har fullført stegene, men har likevel , som deg, svarte check-marks på både forsikring og betalingsmetode (innvilget DNB-lån) men de står likevel under "neste steg".

Har ikkje fått SMSer, men heller ikkje VIN-nummer. No er eg sikkert veldig utålmodig, men er jo ivrig på å få den utlevert. Noen andre som har fått 17.november som dato og eventuelt vet hvilket skip det er snakk om?

miura

Bestilt 20. oktober, estimert levering ila. november. VIN dukket opp i kildekoden på bestillingssiden i dag. Ikke hørt noe om utleveringsdato enda. Ingen treff på tracking hos UECC eller Hoegh.

perterje

Sitat fra: miura på tirsdag 09. november 2021, klokken 15:37
Bestilt 20. oktober, estimert levering ila. november. VIN dukket opp i kildekoden på bestillingssiden i dag. Ikke hørt noe om utleveringsdato enda. Ingen treff på tracking hos UECC eller Hoegh.
Jepp, samme her. Jeg bestilte LR 19.10 og fikk også VIN i dag, og ingen treff på noen av de sidene. Men for meg var estimert levering i løpet av desember (noe det fortsatt er om man designer en M3LR). Har heller ikke hørt noe mer enn det.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA