Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Løftefjær bakluke Model 3 2021?

Startet av Chris Neumann Ruud, onsdag 29. september 2021, klokken 08:18

« forrige - neste »

Chris Neumann Ruud

Hei!" Har hatt et uhell med min bakluke (den har vært litt skeiv så jeg har måttet dra på litt for å lukke den) slik at den løftefjæra som åpner og lukker bakdøra automatisk har gått. Noen som vet hvor man kan få tak i en slik og få bytta selv? Tesla service bruker jo måneder og nå er det knotent å få luka igjwn. Eller er dette noe som må kodes i kanbus?
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Chris Neumann Ruud

Ser at den har et ganske standard delenummer så jeg har forsøkt å sende mail til grønvold for å se om de har denne på lager. Kan ikke kjøre en måned uten bakluke som lukker ordentlig før jeg får kommet inn til Tesla service...
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Wisd0m

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på onsdag 29. september 2021, klokken 09:56
Ser at den har et ganske standard delenummer så jeg har forsøkt å sende mail til grønvold for å se om de har denne på lager. Kan ikke kjøre en måned uten bakluke som lukker ordentlig før jeg får kommet inn til Tesla service...
Ring og be om time kjappere så ordner de det nok.

Evt kan bestille deler via Tesla. Har blitt overrasket over hvor rimelig det er tidligere. Brukt kan være dyrere.

Chris Neumann Ruud

Ok, hvordan bestiller man deler? Et vel ikke vant med å bare ringe til Tesla akkurat :) Ellers er delen enkel å bytte tror jeg.
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Chris Neumann Ruud

#4
Jeg la det inn som spørsmål i serviceforespørsel. Tesla ringte i dag og sa at jeg kan bare komme innom og kjøpe denne delen for den var på lager. Grei skuring der altså. Halv pris av det som grønvold skulle ha, og de hadde ikke engang delen inne :D
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Pauli

Leaf 24 kWh -14 solgt
Soul 30 kWh -18
Model 3 LR -21

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA