Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Jobb med AI og AP hos Tesla

Startet av kodax, mandag 20. september 2021, klokken 12:16

« forrige - neste »

kodax

Kanskje noen som har sett denne før, men det hadde ikke jeg, og kan ikke se at det er kommentert her inne heller. 
https://www.tesla.com/no_NO/AI
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

thbo

#1
Sitat fra: kodax på mandag 20. september 2021, klokken 12:16
Kanskje noen som har sett denne før, men det hadde ikke jeg, og kan ikke se at det er kommentert her inne heller. 
https://www.tesla.com/no_NO/AI
Ikke spesielt rettet mot Norge vil jeg tro ut fra oversettelsen (eller ikke spesielt helhjertet internasjonal henvendelse): «Våre fugler-øye-visning-nettverk tar video fra alle kameraer for å utføre veiskilden, statisk infrastruktur og 3D-objekter direkte i den nedre nedvisningen.»
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

kodax

Nei, enten auto-oversatt eller temmelig slurvete gjort av en som ikke er så god i norsk. Men det har vel ikke noe å si, Tesla er vel interessert i de med kompetansen uavhengig av hvilket land de kommer fra. Hadde jeg ikke vært så komfortabel både jobbmessig og på mange andre plan, så hadde jeg i hvert fall forsøkt. Garantert en hektisk og spennende arbeidsplass:)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

thbo

Sitat fra: kodax på mandag 20. september 2021, klokken 12:28
Nei, enten auto-oversatt eller temmelig slurvete gjort av en som ikke er så god i norsk. Men det har vel ikke noe å si, Tesla er vel interessert i de med kompetansen uavhengig av hvilket land de kommer fra. Hadde jeg ikke vært så komfortabel både jobbmessig og på mange andre plan, så hadde jeg i hvert fall forsøkt. Garantert en hektisk og spennende arbeidsplass:)
Bare så ingen tror «norsk tekst» betyr noe annet enn at du fortsatt får et oppmøtetidspunkt i et kontorbygg i California om det skulle komme så langt.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

kodax

Hehe, ja, det er jo litt motsatt av vanlig stillingsutlysning, der det jo mest er engelsk tekst på alt slikt, selv der stillingen er i Norge og i et norsk selskap. Hvis man ikke behersker engelsk godt nok til å forstå beskrivelsen på denne, så burde man vel normalt ikke søke, men det fins jo noen mennesker med ekstrem kunnskap om et smalt område, og dårlig med kunnskap ellers, så kanskje det ikke er så dumt for å få tak i de rette.
Har man nok å bidra med, så kan man sikkert sitte hjemme i kjelleren sin uansett, det har mange særinger gjort i lang tid allerede, og nå også mange av de mindre sære:)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA