Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva er din utleveringsdato TM3?

Startet av abast12, torsdag 09. september 2021, klokken 22:09

« forrige - neste »

abast12

Bestilte Tesla model 3 SR igår og gleder oss veldig. Håpet er at vi får hentet den i Drammen i starten av oktober og kjørt den hjem til Bergen. Om ikke må vi vente til slutten av november/starten av desember. Likevel mye bedre leveringstid enn det Model Y opplever. Andre som har bestilt M3 nylig som vet sin dato noe nærmere? 

Pitmairen

Jeg bestilte i begynnelsen av august (sr+), men har ikke hørt noe. Hadde vin-nummer i kildekoden i en liten periode, men det forsvant. Hadde håpet å få den i september, men ser ikke ut som det kommer til å skje.

EDS89

Jeg har bestilt en inventory/ferdigbygdbil og fikk vin nr med engang i slutten av juli mnd.
Ringte telsa idag for å forsikre meg om at jeg ikke har blitt glemt. Fikk til oppdatering av levering som egentlig var Drammen har blitt flyttet til lillestrøm varemesse / veldig mye nærmere tog st i lillestrøm kontra drammen.

Fikk da bekreftelse på at bilen skal leveres senest 15. oktober. Uvisst hvilke båt bilen er i, da jeg har søkt på vinnr uten hell hos shipping bransjen. Skulle da få sms og muligheter for hvilke dag jeg kan hente bilen. Så da må man bare smøre seg med tålmodighet inntil da ^^ Kjipt men mye bedre leveringstid enn andre brands, men de har jeg nada interesse for. Da model 3 LR er den bilen jeg ønsker meg mest med hengerfeste ^^

Nautisk

Sitat fra: Pitmairen på torsdag 09. september 2021, klokken 22:32
Jeg bestilte i begynnelsen av august (sr+), men har ikke hørt noe. Hadde vin-nummer i kildekoden i en liten periode, men det forsvant. Hadde håpet å få den i september, men ser ikke ut som det kommer til å skje.

Verdt å ta en telefon. Jeg hadde fått tildelt et VIN-nummer som lå i kildekoden. Når jeg ringte idag fikk jeg vite at bilen min var solgt i Sveits. Heldigvis kommer det en tilsvarende bil til Norge neste uke, men den må jeg hente i Lillestrøm istedenfor å få den levert i Bergen. Det påløper en utgift på fly, reise og mat i tillegg til de 10,000kr Tesla allerede tar for levering.

Lite imponert.

EDS89

Sitat fra: Nautisk på tirsdag 14. september 2021, klokken 18:06
Sitat fra: Pitmairen på torsdag 09. september 2021, klokken 22:32
Jeg bestilte i begynnelsen av august (sr+), men har ikke hørt noe. Hadde vin-nummer i kildekoden i en liten periode, men det forsvant. Hadde håpet å få den i september, men ser ikke ut som det kommer til å skje.


Verdt å ta en telefon. Jeg hadde fått tildelt et VIN-nummer som lå i kildekoden. Når jeg ringte idag fikk jeg vite at bilen min var solgt i Sveits. Heldigvis kommer det en tilsvarende bil til Norge neste uke, men den må jeg hente i Lillestrøm istedenfor å få den levert i Bergen. Det påløper en utgift på fly, reise og mat i tillegg til de 10,000kr Tesla allerede tar for levering.

Lite imponert.

Dæven! Maks uflaks til de grader! Da får Tesla spandere frakt kostnadene på de 10.000kr!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA