Model Y taklast = 0kg iflg vognkortet !

Startet av nutte, tir 07. sep 2021, kl. 23:38

« forrige - neste »

geear

Sitat fra: nutte på ons 08. sep 2021, kl. 07:22
Foreløpig har jeg ikke noe vognkort, og kan kun forholde meg til SVV sin info som jeg får via den innloggede siden om kjøretøysopplysningene  :(

Sitat fra: geear på ons 08. sep 2021, kl. 00:42
Sitat fra: nutte på tir 07. sep 2021, kl. 23:53
Jeg logget med inn med bankid og klikket deretter på "Finn eier- og kjøretøyopplysninger". Deretter knastet jeg inn VIN fra min konto på Tesla.

Det kan jo bli baluba om X antall modell Y får "0kg" i vognkortet, mens andre får "ikke oppgitt"...

I mitt vognkort står det "0kg"
Dette er nok en kodebug, der ingen verdi kommer opp som 0 på en side. Jeg får det samme på min bil. Finn kjøretøyopplysninger ikke innlogget, da er det ikke oppgitt. Logge inn på min side, mine kjøretøy, Model Y, vekt osv, står ingenting om taklast. Trykker midlertidig vognkort på samme side, der står det taklast, men er helt blankt. Går jeg på finn kjøretøy og eieropplysninger, taster inn regnummeret mitt, så får jeg ikke oppgitt. For egen del stoler jeg på vognkortet. Sjekk ditt.
Hvis du finner den inne på din side på Vegvesen, så er den jo registrert? Da ligger også midlertidig vognkort der klar for nedlasting. Det kom umiddelbart på min.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA