Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Faktura fra charge my hyundai

Startet av Svolar, tirsdag 07. september 2021, klokken 09:31

« forrige - neste »

Svolar



Jeg får ionity faktura.
Jeg har aldri ladet på ionity
Månedlig grunngebyr blir det belastet for. Har noen andre fått dette?. Ionity premium blir refundert.

nordmannisverige

#1
Du får bytte fra Smart til Flex, så slipper du grunngebyret.

Rart om det er Smart som er standard, kanskje jeg skal sjekke mitt konto før jeg får første regningen?

Dumt å betale for en tjeneste man ikke bruker.

https://chargemyhyundai.com/web/hyundai-no/tariffs

Edit: Lader du et par ganger i måneden på feks. MER, så lønner det seg nok med Smart.

Svolar


Den har stått på easy.  ??? ::) Sånn er det når en ikke følger med på alle avtalene. Litt mer komplisert enn tesla Ladenettverket.

Øyvind.h

Registrerte meg på Chargemyhyundai i helgen. Ett av stegene var valg av abonnementstype, og der måtte jeg trykke "velg" på den typen jeg ville ha. Usikker på om jeg hadde kommet videre uten å gjøre aktivt valg i det steget?
Valgte flex da den er uten grunngebyr.

Bortsett fra midlertidig problem med Chargemyhyundai siden synes jeg oppsett av bruker, gi ekstern tilgang og registrering av ladeabonnement fungerte fint. Enklere enn hos Mercedes. Omtrent på linje med BMW.
Enkel prosess.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

RJK

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 07. september 2021, klokken 11:41
Registrerte meg på Chargemyhyundai i helgen. Ett av stegene var valg av abonnementstype, og der måtte jeg trykke "velg" på den typen jeg ville ha. Usikker på om jeg hadde kommet videre uten å gjøre aktivt valg i det steget?
Valgte flex da den er uten grunngebyr.

Bortsett fra midlertidig problem med Chargemyhyundai siden synes jeg oppsett av bruker, gi ekstern tilgang og registrering av ladeabonnement fungerte fint. Enklere enn hos Mercedes. Omtrent på linje med BMW.
Enkel prosess.
Er dessverre ikke mulig å registrere seg eller gå videre i prosessen, uten å gjøre et aktivt valg. Tenker det beste er å velge Flex i starten, og så heller bytte til en av de andre om man ofte hurtig/lynlader andre steder enn hos Ionity.

Og som den snille personen jeg er, om det er noen som ikke har bruk for den gratis Ionity-avtalen, så send meg gjerne PM, så skal jeg gjerne overta den uten at det koster deg noe ekstra...

:laugh:
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA