Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"Klikkelyd" venstre bak

Startet av sanaru, fredag 27. august 2021, klokken 09:02

« forrige - neste »

sanaru

Hei, jeg har en klikkelyd som kommer når jeg gir på og slipper opp gasspedalen i lave hastigheter. Bilen har kjørt ca 6000km. Den har nå stått to uker hos Møller, hvor jeg fikk beskjed om at de ikke vet hva det er og at de har sendt videoen ned til Tyskland..

Jeg lurer på om noen inne her har hatt noe lignende problem?

https://youtu.be/j2I0wDUpma0 (måtte legge ut videoen på YouTube da det ikke gikk an og laste opp videoen her på forumet..)
VW ID3 1ST PLUS
TMS 75D

andre1980

#1
Høres ut som feil på hjullageret bak.
Hadde akkurat bilen min inne hos Møller Stavanger for samme ting. Oppstod ca i Mai i år.

De forsøkte først å bytte aksling og bremser før sommerferien, uten at det hjalp.

Leverte inn bilen igjen på torsdag. De kryssbyttet hjullager med høyre bak og lyden forflyttet seg da. Fikk bilen tilbake på fredag uten lyden og med nytt hjullager. Ser andre i first movers-gruppa også har klagd over samme ting, så kan være en fremtidig gjenganger dette.

sanaru

Hei, takk for svar.

Videre sender svaret ditt til Møller og ser hva de sier..forhåpentligvis løser det seg.

Merkelig at hjullager må byttes så tidlig...

VW ID3 1ST PLUS
TMS 75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA