Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering i Trondheim

Startet av Parabuthus, torsdag 26. august 2021, klokken 22:17

« forrige - neste »

Klykken

Skal få det, eller få det ettermontert når det er på lager igjen. Både PPF og lapper. Sørg for å få det notert på skjemaet.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

CaZpaH

Sitat fra: bjheggset på søndag 29. august 2021, klokken 10:44
En annen ting jeg lurer på, er om bilene får PPF ved hjulbuer, som vi har sett Lillestrøm bilene har. Fint om en av dere som tar levering først kan oppdatere hos om det  :) Dette gjøres vel etter de kommer til Norge ved klargjøring.

Skal hente bilen min 2. september. Så kan ta en sjekk :-)

Da jeg hentet Model 3'en min 29. juni så var skvettlapper montert. Ser ikke hvorfor det skal være annerledes nå.

Og en liten kommentar til de som lurer på hvorfor utlevering ikke skjer på Lade så er det fordi Lade er blitt butikk/verksted. Delen som hadde utlevering tidligere har nå blitt verksted. Samtidig ser jeg for meg at lokalene de leier på Flatåsen har mye bedre kapasitet til å kunne levere ut mange biler over kort tid.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Pondus_

Jeg skal hente min TMY i morgen i Trondheim.
Jeg har fått melding om at jeg skal scanne QR kode ved inngang, men jeg kan ikke se at jeg har fått QR kode.

Noen som vet hvor jeg kan finne den?
Eller får jeg den tilsendt før levering?

erlendsellie

Sitat fra: Pondus_ på mandag 30. august 2021, klokken 12:41
Jeg skal hente min TMY i morgen i Trondheim.
Jeg har fått melding om at jeg skal scanne QR kode ved inngang, men jeg kan ikke se at jeg har fått QR kode.

Noen som vet hvor jeg kan finne den?
Eller får jeg den tilsendt før levering?

Etter videoer jeg har sett fra andre utleveringer, så er QR-koden på et skilt der vi henter bila.
Henter min om en knapp time nå, kan si fra hvordan det går :-)

Parabuthus

Sitat fra: Pondus_ på mandag 30. august 2021, klokken 12:41
Jeg skal hente min TMY i morgen i Trondheim.
Jeg har fått melding om at jeg skal scanne QR kode ved inngang, men jeg kan ikke se at jeg har fått QR kode.

Noen som vet hvor jeg kan finne den?
Eller får jeg den tilsendt før levering?

Det er sikkert en plakat med QR-koden ved inngangen som du scanner før du går inn. Mener jeg så slike på biler fra Lillestrøm.
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19. Oktober 2020: Bestilt blå modell Y LR. 09.09.21: Mottatt blå MIC Model Y LR.

Parabuthus

Sitat fra: erlendsellie på mandag 30. august 2021, klokken 12:42
Sitat fra: Pondus_ på mandag 30. august 2021, klokken 12:41
Jeg skal hente min TMY i morgen i Trondheim.
Jeg har fått melding om at jeg skal scanne QR kode ved inngang, men jeg kan ikke se at jeg har fått QR kode.

Noen som vet hvor jeg kan finne den?
Eller får jeg den tilsendt før levering?

Etter videoer jeg har sett fra andre utleveringer, så er QR-koden på et skilt der vi henter bila.
Henter min om en knapp time nå, kan si fra hvordan det går :-)

Vi tåler et bilde eller to :)

Sjekk om skvettlapper og foile er lagt på.

Lykke til!
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19. Oktober 2020: Bestilt blå modell Y LR. 09.09.21: Mottatt blå MIC Model Y LR.

erlendsellie

Sitat fra: Parabuthus på mandag 30. august 2021, klokken 12:43
Sitat fra: erlendsellie på mandag 30. august 2021, klokken 12:42
Sitat fra: Pondus_ på mandag 30. august 2021, klokken 12:41
Jeg skal hente min TMY i morgen i Trondheim.
Jeg har fått melding om at jeg skal scanne QR kode ved inngang, men jeg kan ikke se at jeg har fått QR kode.

Noen som vet hvor jeg kan finne den?
Eller får jeg den tilsendt før levering?

Etter videoer jeg har sett fra andre utleveringer, så er QR-koden på et skilt der vi henter bila.
Henter min om en knapp time nå, kan si fra hvordan det går :-)

Vi tåler et bilde eller to :)

Sjekk om skvettlapper og foile er lagt på.

Lykke til!
Takk! Tenkte det Bilder skal bli. Fatter ikke at dagen omsider er her, etter å ha ventet i over 2 år.

Sent from my LE2123 using Tapatalk


erlendsellie

Da har jeg tatt levering på Flatåsen, og generelt bra ut, etter det jeg kunne se. Første nybil og Tesla, så utrolig gøy.
Var bare å scanne qr-kode, låse opp i app, og signere via lenken man fikk på epost tidligere på dagen.
Både skvettlapper og ppf var installert. Ikke veldig bra vasket og shinet, men bra nok.

Sent from my LE2123 using Tapatalk


Parabuthus

6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19. Oktober 2020: Bestilt blå modell Y LR. 09.09.21: Mottatt blå MIC Model Y LR.

Namdalingen

Gratulerer med nybil! Var vinterdekk med i bilen (forutsatt at du hadde bestilt originale felger)?

erlendsellie

Sitat fra: Namdalingen på mandag 30. august 2021, klokken 17:54
Gratulerer med nybil! Var vinterdekk med i bilen (forutsatt at du hadde bestilt originale felger)?
Takk! Vinterdekk blir levert senere.

Sent from my LE2123 using Tapatalk


oroar

Gratulerer med knallfin bil! Dessverre må jeg smøre meg med tålmodighet i 2 uker til før jeg får min Y i Trondheim.
Forøvrig ser jeg at Trondheim som vanlig ligger 20-30.000 bak resten av landet i skiltnr. Var akkurat slik på mine 2 forrige Tesla også. Hvorfor er det slik?
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

erlendsellie

Sitat fra: oroar på mandag 30. august 2021, klokken 18:11
Gratulerer med knallfin bil! Dessverre må jeg smøre meg med tålmodighet i 2 uker til før jeg får min Y i Trondheim.
Forøvrig ser jeg at Trondheim som vanlig ligger 20-30.000 bak resten av landet i skiltnr. Var akkurat slik på mine 2 forrige Tesla også. Hvorfor er det slik?
Takk! Har nok bare med hva de har på lager å gjøre. En kompis som har levering på torsdag fikk regnr som starter på 9, så det er bare tilfeldig. Og har jo heller ingenting å si.

Sent from my LE2123 using Tapatalk


CaZpaH

Sitat fra: oroar på mandag 30. august 2021, klokken 18:11
Gratulerer med knallfin bil! Dessverre må jeg smøre meg med tålmodighet i 2 uker til før jeg får min Y i Trondheim.
Forøvrig ser jeg at Trondheim som vanlig ligger 20-30.000 bak resten av landet i skiltnr. Var akkurat slik på mine 2 forrige Tesla også. Hvorfor er det slik?

De får ut nummerserier i større bunker og bruker av de dem har. Forøvrig gikk de tomme for serien de hadde på EC74.

Fikk registreringsnummeret på bilen min nå og det startet på EC911xx. (Har levering på Flatåsen nå på torsdag)
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Pondus_

Må man foreta seg noe i appen før levering?

Står at jeg kan laste ned Tesla appen, gå inn på kjøreveiledninger og lås opp henvisningskoden.
Men har lite valgmuligheter i appen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA