Levering i Kristiansand

Startet av Doff, fredag 20. august 2021, klokken 12:04

« forrige - neste »

Doff

Sitat fra: Handyman på fredag 27. august 2021, klokken 17:58
Gratulerer! Da fikk du timen jeg ikke kunne rekke ;-)

Jeg var på den andre siden meget fornøyd med tidlig levering :-) Var og snakket med de på Levering tidligere i dag, og han spurte da når jeg ønsket levering.

Sitat fra: hiawata på fredag 27. august 2021, klokken 20:01
Hørte i ettermiddag fra en ansatt i KRS at målet er å få levert ut alle bilene som står på plassen der nå før onsdag neste uke.

Det kan veldig godt stemme. De fortalte meg forrige uke at de har kapasitet til 50-60 leveringer daglig.
Tesla Model Y (2021)                   2021-
VW e-Golf (2019)                        2022-

hiawata

De ringte i går for å avtale utelevering i morgen torsdag 02. sept. Snakket med delivery (kom til utlandet) tidligere på dagen, og de sa levering for min bil var i slutten av september ...

Fremdeles ikke fått final invoice, men regner med det ordner seg i løpet av formiddagen.

Handyman

Da de kontaktet meg for levering, nevnte de flere måter betaling kunne bekreftes på.
Utskrift fra nettbank som bekreftelse på overføring mm. De virket veldig fleksible, og sa at dette ordner vi.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

geear

Jeg betalte hele bilen med ordinær bankoverføring på mandag, og tirsdag lå det registert som ferdig betalt på Tesla-kontoen, men må du gjøre det der og da, så bare legg det inn som en straksbetaling? Går umiddelbart, men koster en hundrings eller noe.

tovin

Ikke hørt noe ennå men har klart å spore Vin nummeret til at bilen befinner seg på båten Hoegh Kobe.
Ser ut som den har massevis av stopp underveis så ikke godt å si når den er fremme i Zeebrugge.
Noen som vet ca når den er i Zebrugge og når kan de være i Norge.
Er det andre som skal ha levering Kristiansand som vet noe mer når vi kan forvente biler til utlevering der? :)

Tesla Model 3 2019 modell, 73 000 km
Tesla Model Y 2021 modell hentet 3/12

SamsonII

22/11/2021 - 06:00 Arrival
22/11/2021 - 22:00 Departure
HOEGH KOBE
Tesla Model Y LR 2022
Tesla Model Y LR 2021 (solgt)
BMW i3 94 Ah Fully Charged 2018
BMW i3 94 Ah Fully Charged 2017 (solgt)

tovin

Ringte Tesla Kristiansand i dag og de sa midten av desember.
Den skal jo være i Zeebrugge 22/11.
Tar det virkelig så lang tid fra Zeebrugge til Kristiansand med klargjøring og diverse?
Tesla Model 3 2019 modell, 73 000 km
Tesla Model Y 2021 modell hentet 3/12

Doff

Sitat fra: tovin på onsdag 10. november 2021, klokken 20:33
Ringte Tesla Kristiansand i dag og de sa midten av desember.
Den skal jo være i Zeebrugge 22/11.
Tar det virkelig så lang tid fra Zeebrugge til Kristiansand med klargjøring og diverse?

Min bil ankom Oslo 20. aug og ble levert til meg i Kristiansand 30. aug. Da jeg spurte Tesla Kristiansand rundt 15. aug fikk jeg derimot estimert levering midten av september. Tipper de bevisst gir ut pessimistiske anslag for å slippe utålmodige kunder som meg  :D Det er nok en god sjanse for at du får bilen din nærmere begynnelsen enn midten av desember.
Tesla Model Y (2021)                   2021-
VW e-Golf (2019)                        2022-

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA