Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leie ut på nabobil, erfaringer ?

Startet av Rocklobster, fredag 20. august 2021, klokken 10:36

« forrige - neste »

Rocklobster

Vurderer å beholde bilen og leie den ut på Nabobil en stund, noen som gjør dette privat i Oslo og kan dele erfaringer ? Hvordan ser regnskapet ut over tid ?


Hideyowife

Både og. Leide ut vår e-Golf 2015 en del for noen år siden. Men sluttet når bilen ble utsatt for hærverk av leietaker. Bilen ble levert med 2 punkterte dekk, 2 kantkjørte felger og girstangen i skinn var skinnet revet av... Lite hyggelig opplevelse. Nabobil ordnet dog opp helt eksemplarisk og vi fikk gratis leiebil mens vår ble satt i stand. Men det frister ikke helt å leie ut bilen sin igjen etter noe sånt
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

Myrvang

Bryr du deg mer om bilen enn en brukt tyggis ville jeg droppet det. Stor slitasje og vanskelig å få dekket evt skader. Jeg skrev mye i den tråden det ble linket til, kortversjonen er at leietaker bulket bakdøra mi men bildene som ble tatt av leietaker var for dårlige til å vise om det var skade ved overtakelse og da var det jeg som hadde bevisbyrden. Endte med skade for 20.000,- som ikke ble dekket.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA