Levering i Bergen-Stavanger

Startet av makki, fredag 20. august 2021, klokken 09:22

« forrige - neste »

Kwick

Da sjekket jeg Tesla-siden min.
Har fått tid for utlevering på fredag kl 10.
Reg.nr ligger også inne.... EC911..
Men, har ikke fått noen melding fra Tesla.
Så, anbefaler dere å logge inn med jevne mellomrom.  :+1:
Kjører:
Tesla Model Y 2021 mod. LR AWD GRÅ
Mitsubishi I-Miev 2017 mod.

Thob

Sitat fra: Kwick på onsdag 25. august 2021, klokken 00:29
Da sjekket jeg Tesla-siden min.
Har fått tid for utlevering på fredag kl 10.
Reg.nr ligger også inne.... EC911..
Men, har ikke fått noen melding fra Tesla.
Så, anbefaler dere å logge inn med jevne mellomrom.  :+1:

Kult! Hvor fant du reg.nr?

andy99

De som står bak elbilstatistikk.no har en fin tjeneste som sender Mail med en gang din VIN er registrert. Veldig fin tjeneste.
http://www.itanywhere.no/vin.php
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

Thob

Sitat fra: andy99 på onsdag 25. august 2021, klokken 08:39
De som står bak elbilstatistikk.no har en fin tjeneste som sender Mail med en gang din VIN er registrert. Veldig fin tjeneste.
http://www.itanywhere.no/vin.php

Stilig. Takk for info:)

Olatho

Hvis du vil sjekke manuelt kan du også legge inn VIN-nummer (Understellsnummer) her:
https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/

Men det er selvsagt fint å bli varslet også.

Otkristo

Ca.54 Model Y ankom Bergen i dag tidlig

PKEllefsen

Er på NAF med bilen min på Kokstad akkurat nå og fikk tilfeldigvis øye på en rekke tesla model y er kjøre langs veien utenfor. Naturligvis løp jeg etter dem og fant en bråte av dem parkert rundt hjørnet. Vin nummer sto på bilene så det ser ut som at de som har bestilt først får først. Var visst privat område da, så fikk ikke være der så lenge 😅
Bestilt TMY 06.06.2020. Svart, FSD, hengerfeste

makki

Da har fått skilt nr i vegvesenet, hentes fredag i Kokstad(Bergen).

Thob

Sitat fra: makki på onsdag 25. august 2021, klokken 11:07
Da har fått skilt nr i vegvesenet, hentes fredag i Kokstad(Bergen).

Samme her👍🏻

geear

Har kommet hauger med Model Y til Tesla i Sandnes i dag iallfall. :)

bjornron

Var utom Forus nettopp, nyyyydelig grå y på utstilling. Så bedre ut enn på bilder, super plass i baksetene, gleder meg til fredag, da får jeg en selv 😄

TerjeFjern

Sitat fra: Gjespen på tirsdag 24. august 2021, klokken 20:05
Sitat fra: afitch80 på tirsdag 24. august 2021, klokken 17:45
Sitat fra: Gjespen på tirsdag 24. august 2021, klokken 17:33
Jeg har klokken 10.00 på torsdag som jeg tror er den første Model Y utleveringen i Stavanger. Har fått regnummer og 👍🏻
Gratulerer. Hvor ca ligger regnr ditt? Får Y i Stavanger i midten av september. Litt spent på om de fortsatt er EC da eller om ED allerede er kommet.
Stavanger gir ut EC911xx for øyeblikket. Greit at vi har kommet oss opp på 9 tallet. Forrige uke var det 7 :)

Nå er det 49 minutter siden din utlevering ;)

Hvordan gikk utlevering? Har du noen tips? Hilsen en som har utleving om 71 minutter.

(Ja jeg skjønner at du har andre ting å gjøre akkurat nå enn å svare på meldinger, hehe)

TerjeFjern

Jeg kan svare selv nå. Mottok for 2 timer siden. Brukte en sjekkliste til å gå gjennom bilen. Tok en snau time. Det var rolige forhold. Var vel 6 biler som ble mottatt om gangen. Gode muligheter for å stille spørsmål, men de var litt kjappe med noen svar. Ser etter at jeg kom hjem at jeg ikke fikk skikkelig løsning på alle småspørsmålene mine. Men da får jeg heller lese brukerhåndboka.

Lykke til dere andre som skal hente på vestlandet.

Kwick

Sitat fra: TerjeFjern på torsdag 26. august 2021, klokken 13:59
Jeg kan svare selv nå. Mottok for 2 timer siden. Brukte en sjekkliste til å gå gjennom bilen. Tok en snau time. Det var rolige forhold. Var vel 6 biler som ble mottatt om gangen. Gode muligheter for å stille spørsmål, men de var litt kjappe med noen svar. Ser etter at jeg kom hjem at jeg ikke fikk skikkelig løsning på alle småspørsmålene mine. Men da får jeg heller lese brukerhåndboka.

Lykke til dere andre som skal hente på vestlandet.

Hvilken sjekkliste brukte du? Gikk du en der ?
Henter i morgen kl. 10  :+1:
Kjører:
Tesla Model Y 2021 mod. LR AWD GRÅ
Mitsubishi I-Miev 2017 mod.

makki

Følger med vinterdekk? Ellers hentes senere?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA