Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nye dekk

Startet av Frank_M, fredag 06. august 2021, klokken 07:09

« forrige - neste »

Frank_M

Ser at dekka begynner straks å synge på siste verset. Dermed på tide å finne ut hva de skal erstattes med. Vil jo ha noe som er så støysvakt som mulig, kortest mulig bremselengde både på tørt og vått dekke...
Hva er beste alternativet?? (20")
--
2018 Jaguar I-pace HSE

Maxwell_400

#1
Er på 18" Michelin Latitude, ok dekk og fri for støy på fin asfalt men støyer mye på grov asfalt. På en annen bil jeg har så har jeg GoodYear dekk med skum innlegg og det fungerer veldig bra men har ikke funnet noen sommer utgave i 18" eller 20".
Ser megahjul har klare anbefalinger, https://www.megahjul.com/nb/produkter/dekk/271689-JAGUAR-I-PACE-ELECTRIC-18-UP/normal-package?season=summer, men har ikke prøvd dem selv, har alltid brukt premium dekk men det er kanskje på tide å tenke nytt?
I-Pace SE++, MY20, 18" summer & winter, no panoroof, towbar, spare wheel, H264, TCU 20.2, BECM: BS-AAL-BF-AF-BE

4Matic Fanatic

Om noen trenger 18" gummi har jeg mine Michelin Latitude liggende, de ble plukket av og lagt mørkt i garasjen da bilen var ny, siden jeg fikk forhandler til å legge på vintergummi før jeg hentet bilen 02/2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA