Kontakt til Tesla

Startet av FrTr, mandag 02. august 2021, klokken 17:57

« forrige - neste »

FrTr

1

Electric cars in Norway

Otkristo

Når jeg ringer Tesla på +47 56 99 90 09 får jeg alltid rask kontakt.
Med salgsavdeling vel og merke. Har hørt det ikke er likt østpå, men alle kan ringe Bergenskontoret også 😆

geear

Sitat fra: FrTr på mandag 02. august 2021, klokken 17:57
Det er jo helt umulig å få tak i tesla på telefon - både lokalt og fellesnummer.
Finner heller ingen mailadresser(utenom pressemail) på nettsidene.

Hva er deres erfaring om hvordan man bør ta kontakt uten å fysisk møte opp ?
Hva gjelder det? Service eller nybil? Og hvilket SC?

Egl

Sitat fra: Otkristo på mandag 02. august 2021, klokken 18:10
Med salgsavdeling vel og merke. Har hørt det ikke er likt østpå, men alle kan ringe Bergenskontoret også 😆

Anbefales på det sterkeste. Hadde fått negativt svar fra delivery, men Bergenskontoret fikset det på under ti minutter. Både triveligere og mer serviceinnstilte enn de jeg har snakket med før på Delivery.

Otkristo

Sitat fra: Egl på onsdag 04. august 2021, klokken 20:46
Sitat fra: Otkristo på mandag 02. august 2021, klokken 18:10

Anbefales på det sterkeste. Hadde fått negativt svar fra delivery, men Bergenskontoret fikset det på under ti minutter. Både triveligere og mer serviceinnstilte enn de jeg har snakket med før på Delivery.
:+1:

Leifen1980

Har ikke kommet gjennom på telefon til Drammen. Enten tar de ikke telefonen eller så går det direkte til opptatt. Forsøkt gjentatte ganger de siste 3 ukene.
Til og med "be om oppringing" og ble ikke ringt opp.
Jeg har i stedet fått kontakt og kontaktperson hos Tesla Karmsund og de både svarer og er svært behjelpelige.
Kun fossilbiler akkurat nå.
ex Tesla MY 2021
ex Tesla M3 base performance 2019
ex 2xNissan Leaf + div fossilbiler

Diravi

21 06 19 29 er det nummeret jeg har fått oppgitt for støtte ifbm pågående bestilling av Model Y. Etter to minutter ventetid svarte det en hyggelig ung mann i andre enden, og han kunne også stort sett svare på det jeg lurte på.

Jeg prøvde også «be om en oppringning», og de meldte seg etter tre dager - da hadde jeg allerede ringt nummeret over. Sannsynligvis samme avd.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

alfaalfa

Jeg kom rett igjennom til Tesla på Skøyen i forrige uke, så virker som det stort sett går greit å komme gjennom på telefon til de enkelte butikkene..

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA