Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

VIN blir nå utdelt

Startet av Stark, fredag 30. juli 2021, klokken 14:49

« forrige - neste »

Stark

Har nå fått VIN på min Model Y LR Sort bestilling. Bestilt på lanseringsdagen.

Kan finne VIN på Tesla kontoen:

https://www.youtube.com/watch?v=fH8bvvvFqjM

Søk etter "LRW"

Nå nærmer det seg!  :D

Rosstopher

Gratulerer! 🎉
Er vel noen uker til vi som bestilte i sommer får VIN regner jeg med.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Stark

Har sett folk på FB som allerede har fått VIN og bestilte for 4 uker siden  :o

tornaldo

Det kommer jo mange tusen biler, så ikke veldig rart. Mange som vil vente til bil fra Tyskland, noen har bestilt performance som kommer neste år, noen med 7 seter.

Da er det mulig å gjøre noen byks i køen. I tillegg råder det en del tilfeldigheter når Tesla deler ut biler.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Aldrimer

Til dere som har fått tildelt VIN, har dere også innbetalt hele beløpet eller registrert at du skal ha finansiering?

CaZpaH

Sitat fra: Aldrimer på fredag 30. juli 2021, klokken 19:53
Til dere som har fått tildelt VIN, har dere også innbetalt hele beløpet eller registrert at du skal ha finansiering?

Har registrert finansiering (og gjennomført kredittsjekk etc.)
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

2jan

Sitat fra: Aldrimer på fredag 30. juli 2021, klokken 19:53
Til dere som har fått tildelt VIN, har dere også innbetalt hele beløpet eller registrert at du skal ha finansiering?

Nei, jeg har ikke gjort det...

Mouktar

Sitat fra: Aldrimer på fredag 30. juli 2021, klokken 19:53
Til dere som har fått tildelt VIN, har dere også innbetalt hele beløpet eller registrert at du skal ha finansiering?

Jeg har fått tildelt VIN, og har ikke betalt noe mer enn reservasjonsgebyret.

Rosstopher

Når får man VIN egentlig? Når bilen er ferdig produsert?
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

kodax

Sitat fra: Aldrimer på fredag 30. juli 2021, klokken 19:53
Til dere som har fått tildelt VIN, har dere også innbetalt hele beløpet eller registrert at du skal ha finansiering?
Jeg har bare registrert at jeg skal betale kontant.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

tornaldo

Sitat fra: kodax på fredag 30. juli 2021, klokken 20:34
Sitat fra: Aldrimer på fredag 30. juli 2021, klokken 19:53
Til dere som har fått tildelt VIN, har dere også innbetalt hele beløpet eller registrert at du skal ha finansiering?
Jeg har bare registrert at jeg skal betale kontant.

Samme her, og fått VIN og melding om vinterdekk.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Electroelectro

Sitat fra: FrTr på lørdag 31. juli 2021, klokken 02:31
Noen som vet hvordan fordeling av bilene er? Har det noe å si hvor du bor i landet F.eks ?

Ser folk skriver de er blitt kontaktet ifbm. Hengefeste, vinterdekk - og nå VIN.
Forundrer meg at jeg ikke har hørt noe fra Tesla.

Min bestilling ble gjort for over et år siden, og har fylt inn informasjon om finansiering etc..


De fordeles regn tilfeldig .bare fordi du har bestilt for 1 år siden så betyr ikke det at du får bil nå.Når jeg bestilte min model 3 fikk jeg ikke levert fordi jeg ikke bodde i Drammen.Måtte da vente på neste båt med biler.Kunne ha kjørt dit men om du betaler 500k for en bil vil du ikke kjøre gjennom halve landet for å hente bilen.Så akkurat det med Tesla og levering er et sjansespill.

spirrevipp

Trodde ikke jeg hadde fått VIN siden reservasjonsnummeret fremdeles ble vist, men lå jo et nummer der når jeg sjekket source og søkte etter LRW. Da blir det kanskje bil i løpet av september da...
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Radial

Fikk plutselig årsmodell 2021 påført Y reservasjonen min i går, sikkert VIN om jeg går gjennom koden.
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA