Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hengerfeste til TMY i Tesla shop - kr 10000

Startet av tornaldo, onsdag 21. juli 2021, klokken 14:24

« forrige - neste »

Radial

- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Kanskje de begynner å sende e-post til de som har meldt sin interesse som deretter kan velge å bestille og velger å starte med dato for innmelding av interesse?
Eller kanskje de begynner med de siste ;)
En vet aldri med Tesla....

Det er dager jeg angrer på mitt valg av Model Y fremfor Mach-e, I-Pace, Enyaq 80X, ID.4 GTX, EV6 AWD - og egentlig er det faktisk hengerfestet som er det største ankepunktet når jeg har måtte låne en ICE trekkbil til hengeren...

friendsmag

Man få bare håpe at de begynner nå å kontakte kundene for montering. Ikke at de bare har fjernet hengerfesten fra shop, fordi det blir ikke noe av i år.

geear

Fikk bekreftelse fra Tesla senest i går om at det fortsatt er webshopen som gjelder, og at det ikke vil bli aktuelt å få det installert på min bil som skal til service i neste uke. Fikk beskjed om at det er firesifret antall som kommer, men ville ikke gjette på tidspunkt. Bare snart.

Thalgar

Model Y LR Quicksilver, 2023

Churchill

Nå er det tilbake, men endret fra "kommer snart" til "ikke på lager" :) Satser på at det blir tilgjengelig når de vet hvor mange de får inn

jorgenbsk



oroar

Endelig bestilt hengerfeste og service for montering :-)
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

Fleur

Jeg finner ikke hengerfeste i shopen?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


elhansen

Da får jeg båten på vannet i sommer også:) HAdde vel latt seg gjøre uansett, men enda bedre å kunne kjøre sjøl. De små gleder.

elhansen

Sitat fra: Fleur på fredag 28. januar 2022, klokken 11:49
Jeg finner ikke hengerfeste i shopen?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Har du logget inn?

kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Handyman

Første gang jeg logget inn kom ikke valget om bil opp, og jeg fikk ikke lagt det i handlkurven. Logget inn med annen nettleser og da gikk alts om det skulle. Time for montering 9. febr. i Kr.sand.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Radial

- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA