Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

FSD abonnement live i USA

Startet av daktari, lørdag 17. juli 2021, klokken 10:02

« forrige - neste »

kodax

Selv om en versjon av koden bruker en viss mengde prosessorkraft, betyr ikke det at en senere versjon må bruke mer. Det kan være mye lokal prosessering i en versjon som fjernes i en senere versjon, vi snakker tross alt en moderne beta, ikke Windows Vista.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

OhmPaPa

Enig med kodax.

Og jeg tror Elon vet mere om utfordringene med FSD og HW3 enn hva Verygreen gjør.

Counterpointer

Sitat fra: OhmPaPa på mandag 19. juli 2021, klokken 19:34
Og jeg tror Elon vet mere om utfordringene med FSD og HW3 enn hva Verygreen gjør.
Samtidig som Verygreen kan være mer åpen om begrensninger enn det Elon kan/vil.

daktari

Elon har 5 år gamle lovnader, en drøss kontrakter og en aksjepris å forsvare.

Men det er egentlig bare å reflektere litt over forskjellen på amerikanske og europeiske veier, trafikkregler og vegmerking så blir det raskt åpenbart at ting kanskje ikke er helt enkelt.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA