Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor er min Tesla? Spekulering rundt shippingstatus

Startet av Aldrimer, fredag 16. juli 2021, klokken 12:28

« forrige - neste »

LaRsHe

Hvilke spesifikasjoner er det på bilen du får levert allerede i september?

Erlends

Long range, pearl white og sorte seter.

LaRsHe

Fikk du vite når i september bilen blir utlevert? Har bestilt samme spesifikasjoner som deg :)

Erlends

Skulle bli oppringt om dag av noen andre. Forstod det slik at den var i Lillestrøm nå. For min del har jeg trolig ikke mulighet før tidligst neste helg uansett. Noen som vet om jeg kan hente på en lørdag eller søndag der?

Erlends

Fikk melding i kveld med link til reservasjon. Har avtale på slutten av neste uke. Sto at det ikke var sikkert jeg fikk tiden jeg valgte. Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg ev. får bekreftelse på det? Må jo ordne flybilletter osv.

Duddelmus

Sitat fra: Erlends på torsdag 16. september 2021, klokken 20:55
Fikk melding i kveld med link til reservasjon. Har avtale på slutten av neste uke. Sto at det ikke var sikkert jeg fikk tiden jeg valgte. Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg ev. får bekreftelse på det? Må jo ordne flybilletter osv.
Jeg fikk ny SMS med bekreftelse 2 dager etter reservasjon. Bilen er fortsatt under transport, så de bekrefter med forbehold om forsinkelser. Så kan uansett være smart med fleksibel flybillett. :)

Peer23

Fant en vin i kildekoden til min Tesla bruker. Fikk treff på en båt som heter HOEG KOBE på vei til ZEEBRUGGE. Båten er langt unna, tror bilen kommer til Norge engang i neste år selv om jeg bestilte i sommer. Lurer på om VIN nummeret er reelt.

Pew

Snakket med Tesla i Bergen i dag og de mente bilen min kommer i slutten av mnd. :) Bestilt 6/10.

tjommi

Sitat fra: Peer23 på torsdag 04. november 2021, klokken 10:31
Fant en vin i kildekoden til min Tesla bruker.
Nå er jeg ganske "grønn" på slikt, så hvordan kan man finne denne?  ???
2021 Model Y LR - levering 06.12.2021
2013 Model S85 - solgt

Rosstopher

Sitat fra: tjommi på torsdag 04. november 2021, klokken 10:49
Fant en vin i kildekoden til min Tesla bruker.
Nå er jeg ganske "grønn" på slikt, så hvordan kan man finne denne?  ???

Fins masse oppskrifter på nett. Google "Tesla VIN in source code" eller noe slikt. Teksten du skal søke etter for kinesisk bil er LRW.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

tjommi

2021 Model Y LR - levering 06.12.2021
2013 Model S85 - solgt

martinholm

Fant VIN på morgonen i kildekoden men finner den ikke på UECC eller Høegh tracking...

Tahamre

Snakket med Ålesund i dag. De sa at med litt flaks kunne jeg få bilen til siste helgen i november. Nevnte for han at vi skal til Oslo den helgen, så ville finne ut om vi kom til å kjøre ny eller gammel bil.

Jeg ser for meg at det blir gammel..

Peer23

Sitat fra: snakkesalig på torsdag 04. november 2021, klokken 10:38
tror bilen kommer til Norge engang
Neida. Den skal i følge planen ankomme Zeebrugge 22. november, derfra blir den mest trolig lastet over på ny båt til Norge. Kommer nok hit før månedsskiftet, så du har nok bil i god tid før jul vil jeg gjette.

Godt å høre dette, nå har jeg litt håp likevel 🙂

Teslapåmegogså

Leser at Lake Fuxian ankom Zee i går. Noen varme spekulasjoner om det kommer Y derfra til Norge?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA