Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Parkering på Ryge flyplass  (Lest 6139 ganger)

Smarties

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Parkering på Ryge flyplass
« på: Onsdag 11. Juli 2012, klokken 22:40 »
Hei, jeg skal snart ut og reise og lurer på om noen har erfaring med parkeringa el-bil på Rygge? Er det greit med plass og hvordan er det med pris?

Finnes det en hurtiglader i nærheten av Rygge hvis jeg skulle være så uheldig og ikke få ladeplass der? Jeg kjører fra Lillestrøm...

???
Nissan Leaf i Lillestrøm-området.
Digger å være elbil-kjører! :)

Trond Arve

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Parkering på Ryge flyplass
« Svar #1 på: Torsdag 12. Juli 2012, klokken 00:37 »
Sist jeg reiste (noen måneder siden) var det to ladeplasser for elbil på Rygge, disse er gratis i 3 dager. Det er hurtiglader på Marché Rygge, kun noen kilometer fra flyplassen.
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.