Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Produksjon og levering av GTX

Startet av Trond.m, lørdag 03. juli 2021, klokken 19:00

« forrige - neste »

Trond.m

#15
Sitat fra: LMOR på onsdag 28. juli 2021, klokken 20:15
Nesten identisk med min. Gir håp om at min også er på vei.
Nesten lik min også....den har vært «i produksjon» siden uke 26, uten å bli ferdigstilt. Har hørt noe om at det er leveringsproblemer med stor skjerm 😢
Hadde jeg fått muligheten ville jeg endret spec. til 10 tom for å få raskere levering. Står visst 1St Max også å venter på infotainment.

Pesy75

Jeg har infotainment+, altså stor skjerm og HUD.

Pesy75

#17
Da er bilen ankommet forhandler. Litt usikkert i disse ferietider om de rekker å levere ut i løpet av neste uke. Coating tar også et par dager. Krysser fingrene for at jeg kan sette meg bak rattet om ikke så alt for lenge. :)



ELvin2022

#18
Sitat fra: Pesy75 på fredag 30. juli 2021, klokken 12:07
Da er bilen ankommet forhandler. Litt usikkert i disse ferietider om de rekker å levere ut i løpet av neste uke. Coating tar også et par dager. Krysser fingrene for at jeg kan sette meg bak rattet om ikke så alt for lenge. :)

Grattis. Får håpe de fleste snart er ferdig med ferien sin. Hehe

Ledam

Fikk epost fra Møller "Bli kjent med din ID.4 GTX". Det gir inntrykk av at bilen snart er klar for levering. Ble litt overrasket da jeg ikke har fått noen tilbakemelding fra selgeren på en epost fra før St.Hans der han skulle sjekke levering og komme tilbake til saken. Hadde regnet med utsettelse. Da løser det seg kanskje likevel. I følge kontrakten skal bilen leveres i uke 33.

LMOR

Fikk samme email, og tolket det motsatt. Står nederst at jeg fikk den emailen fordi jeg hadde skrevet kontrakt, og det gjorde jeg tidlig i mai..
Men selger hadde ingen ny informasjon, men håper din positive tolking er riktig.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

LMOR

Er det andre som har fått denne emailen? Hvis ikke er det et godt tegn for oss som har fått den..
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

ID4

Sitat fra: LMOR på tirsdag 10. august 2021, klokken 17:14
Er det andre som har fått denne emailen? Hvis ikke er det et godt tegn for oss som har fått den..

Fikk denne meldingen samtidig med at bilen kom til landet (Vanlig ID4). Kontrakt var skrevet 9 måneder tidligere.

Pesy75

Fikk også meldingen når bilen kom til landet for 2-3 uker siden.

ELvin2022

Sitat fra: LMOR på tirsdag 10. august 2021, klokken 17:14
Er det andre som har fått denne emailen? Hvis ikke er det et godt tegn for oss som har fått den..

Jeg fikk den mailen ca en uke etter bestilling...

Løytnanten

Da tyder det meste på at denne meldingen går i hytt og pine. Møller imponerer ikke på dette området.

biggern

Samme her. Dette er kun en dårlig måte å si "vi har ikke glemt deg" og "vi har ingen kontroll og vet ikke når bilen kommer". Elendig, nesten arrogant holdning ifra VAG.

Ledam

Er litt overrasket. Sendte epost til selger og spurte om meldingen fra Møller betydde at det nærmet seg leveranse. Fikk nå telefon fra selgeren om at bilen er klar og kan hentes i neste uke. I følge kontrakt var antatt leveringsuke 33/21. Det var ikke værst.

ELvin2022

Sitat fra: Ledam på onsdag 11. august 2021, klokken 15:01
Er litt overrasket. Sendte epost til selger og spurte om meldingen fra Møller betydde at det nærmet seg leveranse. Fikk nå telefon fra selgeren om at bilen er klar og kan hentes i neste uke. I følge kontrakt var antatt leveringsuke 33/21. Det var ikke værst.

Morro! 👍🏻

ELvin2022

Sitat fra: Ledam på onsdag 11. august 2021, klokken 15:01
Er litt overrasket. Sendte epost til selger og spurte om meldingen fra Møller betydde at det nærmet seg leveranse. Fikk nå telefon fra selgeren om at bilen er klar og kan hentes i neste uke. I følge kontrakt var antatt leveringsuke 33/21. Det var ikke værst.

Har du bestilt med hengerfeste?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA