Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Knekt feste til bakerste gulv-luke i model X

Startet av tjakobsen, tirsdag 29. juni 2021, klokken 15:47

« forrige - neste »

tjakobsen

Jeg har fått festet til gulv-luken i bagasjerommet knekt (ikke bare den biten som festes på, men "hele festet".
Jeg snakker da om festet som luken hviler på og ikke håndtaket for å åpne den.

Har forsøkt å søke på nettet men finner ingen ting.

Antar jeg bare må bestille time hos Tesla?

eivihals

Det samme skjedde med min etter at datteren min krabbet oppå plata..
De fikset det ganske kjapt på service og det ble ikke så avskrekkende dyrt mener jeg å huske. Tror det kostet rundt tusen kr.

sjokomelk

Sitat fra: tjakobsen på tirsdag 29. juni 2021, klokken 15:47
Jeg har fått festet til gulv-luken i bagasjerommet knekt (ikke bare den biten som festes på, men "hele festet".
Jeg snakker da om festet som luken hviler på og ikke håndtaket for å åpne den.

Har forsøkt å søke på nettet men finner ingen ting.
Hvem tror du leverer Tesla-produserte Tesla-reservedeler til Tesla-produsert Tesla-interiør i en Tesla?

Sitat fra: tjakobsen på tirsdag 29. juni 2021, klokken 15:47
Antar jeg bare må bestille time hos Tesla?
Ja.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Piero

Skjedde meg for et par dager siden - og skjer nok de aller fleste MX før eller senere.
Alternativt kan du bare dra innom og kjøpe den delen du trenger å bytte ut. Jeg orket ikke å reklamere da delen bare koster cirkus 200-250,-.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA