Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

PPF og Keramisk i Bergensområdet

Startet av Cem, onsdag 23. juni 2021, klokken 22:32

« forrige - neste »

Cem

Hei,

Jeg trenger noen tips om et bra verksted i Bergensområdet som kan legge på PPF og keramisk coating. Jeg får bil levert neste uke, det er mye tidligere enn planlagt så har litt panikk. Men fikk telefon fra Tesla om jeg ville, og kunne ikke si nei. :)

Har hørt om BilpleieExperten i Os, men kanskje noe litt nærmere Sentrum?

Er det noen som har PPF på hele bilen? Eller er det dumt å dekke hele bilen og det er nok med bare nødvendige deler?

Tar det lang tid å legge på PPF? Må bilen stå på verkstedet eller får de gjort det samme dag?

rlnd

Kan anbefale K2000 på Danmarksplass for ceramic coating, mener det tok to dager pga tørking av coatingen, usikker på om de gjør PPF.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

Daniel80

Jeg har god erfaring med Bilpleie Experten (tidligere Rasmussen Autospa). Tror de er litt dyrere, men resultatet blir mye bedre.  :+1:
Model 3 LR AWD Boost, H&R senk, 9,5x20 ET30 245/35-20 square,

Stifens

God erfaring med bilpleie experten her også. Denne gangen skal jeg teste Askøy Detailing Center, da de ligger mye nærmere meg. De har også kursing i Ultracoat produkter. Jeg gikk for en pakke som kommer på 14.500,- da er det Ultracoat premium bond 9H på lakk, toppet med hydro HD. Også umbrella på glass og kamikaze på felger. Forventet levetid på 5år/100.000km. De hadde også en pakke som kostet 7k. Det er da Ultracoat one på lakk. Resten behandles med det samme. Forventet levetid på 3år/50.000km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA