Først all mulig honnør til moderatorer som har denne jobben med å sile ut salg og flytte det. Vil tro det neppe er en spesielt godt betalt jobb, og til nå har jeg bare lest innlegg fra de som ikke takker for flyttingen, men mener den ikke burde vært gjort. Gjelder generelt, snakker ikke bare om denne tråden.
Så til prinsippet: Dette er neppe verre enn at det handler om interesser og habilitet. Jeg kan godt tipse elbilentusiastene her på Forum om alt mulig rart, også med linker, vil jeg tro.
MEN; dersom jeg selv, min sønn eller min mor for den saks skyld, har noen økonomisk interesse av dette, så må det under salg/kjøp.
Bruker samme praksis selv i mange sammenhenger: Tipset nylig på Facebook om en flott leilighet med morsom design, ved å linke til annonsen. MEN, ville ikke falt meg inn å belemre alle mine Facebook venner med en FINN annonse fra meg selv, min sønn eller andre, da ville jeg misbrukt mine venner til å promotere noe jeg, eller nærstående har økonomisk interesse av.
SÅ, gode råd er bra, tjene penger på et forum som dette skal skje i salg/kjøp.
Mon tro hva moderatorene får for denne jobben, mye skryt er det i alle fall ikke