Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utsatt levering TM3LR

Startet av Scorpion, tirsdag 22. juni 2021, klokken 17:22

« forrige - neste »

Scorpion

Jeg bestilte en TM3LR m/HF 3. april 2021 og fikk estimert leveringstid i mai. Jeg fikk melding om å hente bilen 31. mai, men av ulike grunner kunne jeg ikke ta imot levering akkurat da. Tesla fristilte VIN og sa at jeg kom til å bli matchet opp mot ny VIN ila. juni, og kunne forvente levering mot slutten av juni. I dag, 22. juni, ringte Tesla og sa at de ikke har TM3LR m/HF på lager, og estimert leveringstid ble dyttet til november/desember.

Tesla kunne tilby meg å bytte mot en M3P, men renten og prisen blir deretter (jeg slo til på 0.25% kampanjerente på LR). Jeg spurte om jeg kunne få LR u/HF, men fikk beskjed om at jeg fremdeles ikke får bilen før i nov/des. Jeg har dessverre ikke mulighet til å vente så lenge av diverse årsaker.

Hva ville du gjort?

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

knut3448

Jeg ville vurdert en brukt 2020/2021. Det er alltids en mulighet for at det blir utsettelser og enda lenger ventetid på TM3LR med hf.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA