Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Leveringstid fra ferdig produksjon?

Startet av Kramzz, torsdag 17. juni 2021, klokken 07:13

« forrige - neste »

Kramzz

Noen av dere som har fått bilen som kan svare på hvor lang tid det tok fra bilen var ferdig produsert, til den ble levert?
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

steffone

Jeg kan ikke gi deg fullstendig svar, men bilen vår ble sendt fra fabrikk 11. mai, og "klartgjort" (hva enn det betyr - noen som vet?) 8. juni. I dag fikk jeg e-post fra Skoda, ikke selgeren, om at "Bilen din er ikke langt unna, men skal gjennomgå kontroll og klargjøring før du kan få den utlevert".

Bilen klargjøres tydeligvis to ganger ...

Da lurer jeg på hvor lang tid det har tatt fra dere mottok nevnte e-post til dere fikk utlevert bil?
Kjører:
Kona Sutra LTD 2019
Kona Dew Plus 2022 (vinterpendlemaskinen)
Škoda Enyaq iV80 Sportline 2021

Solgt:
VW e-Golf 2019

Sverre_E

Det er sikkert forskjell mellom forhandlere. Vår bil tok nøyaktig en måned fra produksjon til vi nå har den.
En kollega hadde bil på samme skip, men brukte en annen forhandler, og kunne fått utlevering (hvis det passet) nesten en uke før meg.
(Blå Leaf. April 2012 - Nov 2021)
Quartz grå Enyaq iV80 juni 2021

Tafsern

Fra produksjonsuke til levering, stort sett mellom 4 - 6 uker. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA