Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elsyklisten 2021 trenger deg: Hei, du som er elsyklist!

Startet av elbil.no, lørdag 05. juni 2021, klokken 10:30

« forrige - neste »

elbil.no

Elsyklisten 2021 trenger deg: Hei, du som er elsyklist!

Vi trenger hjelp fra deg som sykler på elsykkel. Svar på spørsmål og kanskje kan du vinne en fin gave til elsykkelen din.

Source: Elsyklisten 2021 trenger deg: Hei, du som er elsyklist!
Dette er en automatisk nyhetsfeed fra elbil.no Hjemmesiden til Norsk elbilforening

Jon65

Denne undersøkelsen passer ikke spesielt bra for de som har e-MTB (eller annen elsykkel som brukes til hygge) men som fortsatt bruker vanlig sykkel til by/jobbsykling. Det burde vært spesifisert at undersøkelsen er for de som er el-transportsyklister.

Eks: Hvis du ikke skal ta elsykkel til jobb, hva er ditt foretrukne transportmiddel?
- Kollektiv
- Bil
- Gå

Hva med de som sykler?

Hva skal til for at du velger elsykkelen til jobb
- Jeg kommer uansett ikke til å sykle til jobb (det er jo nettopp det jeg gjør, men ikke med elsykkel.....)
- og masse andre alternativer.


arthur

Passet heller ikke helt bra for de av oss som ikke jobber (lenger)?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Wisd0m

Passer helt greit det hvis du går inn i undersøkelsen 🤔

arthur

Det har jeg gjort (besvart og fullført), derfor min kommentar.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA