Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Registrering på LadeINorge

Startet av mjeldesen, fredag 21. mai 2021, klokken 15:00

« forrige - neste »

mjeldesen

Er det flere enn meg som har problemer med å registrere seg på LadeINorge¨. Jeg har forsøkt i en uke nå å få tilsendt kode på SMS, men får bare en melding om at "Noe gikk feil". Jeg har forsøkt med flere forskjellige nettlesere, PC-er og mobiltelefoner. Jeg tror kanskje nummeret mitt er blitt svartelistet, for jeg fikk tilsendt kode første gang jeg forsøkte, men koden ble ikke godtatt og etter gjentatte forsøk begynte jeg å få den nevnte feilmeldingen.

Jeg har kontaktet dem, men de har ikke giddet å svare ennå etter flere dager. Jeg måtte også lete med lys og lykt etter kontaktinformasjon på sidene deres. Det eneste jeg fant var en epost-adresse som visstnok bare skal brukes hvis man ønsker å bli stasjonseier. Dette virker temmelig useriøst til å være en såpass stor aktør. Er det et gjengs inntrykk blant dere mer erfarne, eller er det bare meg?

Normalt ville jeg bare droppet å bruke dem, men de har en ladestasjon som ligger veldig praktisk til for meg.

Vet noen om andre måter å kontakte dem på?

Orbit

Jeg tror LadeiNorge er borte, dvs videreføres som "Defa Cloudcharge". På deres nettsider finner du lenke til app, og i den skal det gå å registrere seg.

Du får se om du finner den ladestasjonen du prøver å bruke der.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

mjeldesen

Takk for info, og du har helt rett. Jeg fant ladestasjonen jeg ønsket på Defa Cloudcharge, og der fikk jeg registrert meg. Skulle tro de kunne gitt den informasjonen på sidene sine, og i alle fall på plakatene ved ladestasjonen (de refererer fortsatt til LadeINorge).

Uansett: Takk igjen for hjelpen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA