Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Da har jeg bestilt!

Startet av PMV, onsdag 12. mai 2021, klokken 21:22

« forrige - neste »

turfsurf

Sitat fra: Stikkkontakt på lørdag 24. juli 2021, klokken 08:17
Jeg vil ikke karakterisere i4 som en sedan. Med den store bakluken er den å regne som en kombikupe. På linje med Model S. Borti utlandet kalles det liftback.
Enig. En liten Model S sådan.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Chimp

Den markedsføres som en gran coupe og sedan hos bilia/bavaria. Men det er flisespikkeri, poenget var heller at formen på bilen på ingen måte er sammenliknbart med q4. Uansett, jeg forstod etterpå at det var en sammenlikning av pris og utstyr, uavhengig av karosseri.

Jeg tror og håper q4 får en kampanjepris utover høsten som krymper prisforskjell mot id4. At den skal koste 50-80 tusen mer fullspeccet er jeg med på, men 150 er for mye

hELgenen

Sitat fra: Chimp på lørdag 24. juli 2021, klokken 20:16
. At den skal koste 50-80 tusen mer fullspeccet er jeg med på, men 150 er for mye

100% enig.  :+1:

Audi er rett og slett grådig.
Har god råd til den top speccet,men ville dølt meg lurt rett og slett..og derfor skygget jeg selv banen her. Forstår godt de som kjøper bilen og f.eks tar den med manuelle seter,men samtidig føles det helt feil. Så her blir det feil med pga pris ig feil uten fordi denne bilen fortjener med...men da til en pris som ikke føles ut som noen utnytter deg

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA