Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Solfilm

Startet av Kjetil1986, onsdag 05. mai 2021, klokken 19:11

« forrige - neste »

geear

Sitat fra: paalsen på torsdag 06. mai 2021, klokken 20:03
Jeg personlig syntes det må være et vist forhold mellom vinduene. Svarte vinduer frem til B-stolpen og ingen ting frem til A blir litt for gangster syntes jeg.
Nå er det vel heller nettopp "gangstere" som har sotede ruter rundt hele...   :P

Kjetil1986

Har tatt kontakt med Filmteam. Sendt noen mailer fram og tilbake. De virker veldig hyggelige og profesjonelle.

Han anbefalte 20% lysgjennomslipp og de skulle ha 5400,- kroner for jobben inkl. mva.
De skulle bruke mellom 4 og 6 timer på jobben.

Jeg kommer nok til å sette opp en avtale veldig snart. Kan legge ut noen bilder her av ferdig resultat  :)
Model 3 long range 2021

flar

Hvilken prosent er anbefalt på solfilmen for å få en jevn overgang på bakruta? Tenker da på at solfilen går i ett med "tinten" som allerede er på taket

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA