Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID.4 Instruksjonsbok?

Startet av Houseman, fredag 23. april 2021, klokken 16:07

« forrige - neste »

Houseman

Er det noen som fikk noen form for instruksjonsbok med sin ID.4?
Jeg fikk ikke men fant en PDF versjon her:

https://www.vwidtalk.com/attachments/owners-manual-id-4-10_2020-pdf.1244/

Jimbo


hELgenen

Jeg fikk ikke og spurte..og beskjeden var at det ikke følger med.

Roy Aasen

Jeg fikk min instruksjonsbok utdelt sammen med nøkler, ladebrikke og kort

hELgenen

Så rart. Er det forskjell på 1st og 1st max?
Min er 1st og levert uten instruksjonsbok,men med pusseklut,ladekort og sokker

Roy Aasen

Må fåglarna vite :-).   Er jo noe snodig i tilfelle, kanskje er det det samme som med punka-sett og jekk / hjulnøkkel kanskje?  Litt sånn etter hva som var å få tak på :laugh:

kaiat

På Facebook-gruppa for ID.4 ble det sagt at de som fikk bilen tidlig, fikk med instruksjonsbok. Senere er instruksjonsboka blitt tilgjengelig på skjermen i bilen og da følger den ikke med i papirformat lenger.

Grosor

Litt flåsete, men hvis jeg ser til forum og diverse eiergrupper på facebook så der det ikke ut til at instruksjonsboken i særlig grad nyttes til noe annet enn fyllstoff for hanskerommet...  :P

Roy Aasen

Nå leser vel ikke en nordmann instruksjonbøker 8)...eller?

Men jeg må innrømme har jeg har lest en del i selvsamme bok ;)

hELgenen

Sitat fra: kaiat på onsdag 28. april 2021, klokken 11:22
På Facebook-gruppa for ID.4 ble det sagt at de som fikk bilen tidlig, fikk med instruksjonsbok. Senere er instruksjonsboka blitt tilgjengelig på skjermen i bilen og da følger den ikke med i papirformat lenger.
Litt tungvindt å ha den i bilen da.
Bedre på papir. Lett å ta med seg inn.

daktari

På e-tron hadde vi tilgang til instruksjonsboka i appen. På Tesla finner man den i bilen og på hjemmesiden. Jeg har kikket i app og på hjemmesiden, inkl My VW, men finner ikke noe. Noen med tips?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Roy Aasen

#11
Her?

https://www.vwidtalk.com/threads/id4-other-features.514/page-2#post-5438

Utover det så kan den vel bare leses i bilen.

hELgenen


Løytnanten

Er den i bilen også på engelsk?

larsmoe

Jeg fikk norsk instruksjonsbok på papir. Utgave 11.2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA