Bruk av LED Matrix lys

Startet av ENTO, fre 09. apr 2021, kl. 00:38

« forrige - neste »

ENTO

Ser noen videoer som demonstrer led matrix. Er det vanlig dim/kast funksjon på venstre hendel? Hvordan setter man det slik at man kjører på fullt lys og at automatikken fungerer ?

unik42

Trykk hendelen frem en gang og det vises et bilde av en lykt med en A i i displayet. Er ikke verre.
2021 ID.4, bestilt 2020
2020 Leaf, kjøpt i 2020, solgt 2020
2012 - Leaf, kjøpt i 2018, solgt i 2019

amrois

.. og så må lysmodus stå til Auto for at det skal virke. Dersom du har et annet lysmodus virker lysene manuelt, bortsett fra at man på VW-vis må ta hendelen frem for å aktivisere langlys, og bakover for å deaktivisere.

Lysmodus velges på dashbordpanelet på venstre side av rattet.
ID4 Pro Perf Tech

biggern

Hva med å lese manualen for bilen ?

Olemann

Hehe, godt poeng, vært med så mye på både Face og her inne at vet at hadde folk gjort det ville det blitt betydelig mindre aktivitet i disse gruppene..... ;D

Sitat fra: biggern på fre 09. apr 2021, kl. 20:41
Hva med å lese manualen for bilen ?

Pippilotta

Hei!

Når jeg bruker de adaptive lysene og det er bilde av en lykt med en A i dispalyet, er det likevel mange biler som blinker med lysene for å indikere at jeg blender dem når jeg kjører forbi i mørket på kvelden. Har noen andre denne erfaringen?

vinterdekk

Ikke så ofte jeg har blitt blinket til. Mulig det har skjedd i sammenheng med autovern mellom meg og motgående felt eller rim på lykteglasset. Men det har ikke skjedd så ofte at jeg har sett ett klart mønster.
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA