Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: e-Niro overpriset?  (Lest 1458 ganger)

polarbear006

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: e-Niro overpriset?
« Svar #15 på: Mandag 03. Mai 2021, klokken 10:59 »
Jeg fikk beskjed hos forhandler om at prisene gikk ned med 14.000 1. mai. Så jeg får nå en eNiro med alt utstyr, slepekrok og vinterdekk (unntatt soltak) for 436.000. Da tenker jeg at jeg har en stor nok familiebil med lang rekkevidde og sju års garanti. Jeg slipper å vente på bilen, og slipper å være betatester for en ny modell av et annet merke.

Men generelt gjelder jo at det _aldri_ finnes et riktig tidspunkt å kjøpe bil på, det kommer alltid noe nytt. Så akkurat nå har jeg bestemt meg, og føler meg fornøyd.

vinterdekk

• Sr. Member
    • Vis profil
Sv: e-Niro overpriset?
« Svar #16 på: Mandag 03. Mai 2021, klokken 11:12 »
Veldig bra polarbear006. Det er jo en pakke hvor man ikke behøver å lure på om man heller burde gått for større utstyrsnivå eller ekstra utstyrspakke, slik det er med f.eks. ID.4 under 450-500K. Jeg kunne levd godt med samme kjøp som deg (bare litt marginal hengervekt da).
« Siste redigering: Mandag 03. Mai 2021, klokken 11:17 av vinterdekk »
Kia Niro Plug-in Hybrid (joda, den lades flittig men elbil er det ikke)