Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstidspunkt?

Startet av ID4, mandag 05. april 2021, klokken 12:32

« forrige - neste »

Skeptikeren

Litt merkelig. Det hørte ikke jeg et pip om, får se om jeg får endre farge i morgen da...  >:(

Cirrisky

Sitat fra: Skeptikeren på søndag 04. juli 2021, klokken 11:52
Litt merkelig. Det hørte ikke jeg et pip om, får se om jeg får endre farge i morgen da...  >:(
Mulig dette var biler som var på vei til akkurat denne forhandleren, er kanskje forskjellig fra sted til sted.

auduncsa

Vi bestilte forrige uke;

  • AWD premium long range
  • Hvit
  • Hvitt/grått interiør
  • Glasstak

Selger kunne ikke gi noe konkret leveringstid, men indikerte at det kan bli ut på nyåret. Han sa at panorama-tak kan være noe som påvirker leveringstid, nevnte ikke noe om farge. Hengerfeste kan ettermonteres på disse bilene, men blir da nærmere 20.000 pga moms. 15.000 om man kjøper før utlevering av bilen. Hengerfeste monteres av forhandler, ikke på fabrikken.

joakimrk

Vi bestilte på fredag. Selger indikerte levering i november/desember.

Lucid blue med glasstak og AWD.

RayBomb

Bestilte project 45. Bilen er produsert, men har stått i Drammen i over en måned.
Kan se ut til at om det også kan flaske seg opp biler i Norge.
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

E-Trond

Polestar 2  2022
Ioniq  2020
Ioniq 5   2025 modell i bestilling

Skeptikeren

Sitat fra: Skeptikeren på søndag 04. juli 2021, klokken 11:52
Litt merkelig. Det hørte ikke jeg et pip om, får se om jeg får endre farge i morgen da...  >:(

Var innom der dagen etter jeg skrev dette. Farge hadde fortsatt ikke noe å si for levering. Fremdeles har ikke bilen blitt produsert. Kom igjen a, vil ha før jul!!  :o

Tai

Har tenkt litt på denne bile da jeg synes den er råflott!! Men er det noen som vet leveringstiden på en topp utstyrt AWD?

Trond
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Skeptikeren

Jeg bytta farge til slutt, fikk tilgang på en annen bil og hentet den ut i september. Den opprinnelige tror jeg ikke er produsert, fremdeles.

KetOR

Sitat fra: Skeptikeren på lørdag 03. juli 2021, klokken 10:20
Helt sikkert. Jeg bestilte Lucid Blue, tror ikke det er så mange som
har bestilt den. Så det er vel enten eller, fort eller jævli sakte...  >:( De hadde ingen indikasjon på at det skulle gå hverken fortere eller saktere med noen av fargene, kun litt lenger tid med AWD, så da valgte jeg bare den blå for å skille meg litt ut.

Bestilte Lucid Blue RWD i slutten mot av august, den ble akkurat produsert nå. Antar jeg får den på nyåret da, hvis det er to mnd skipsfrakt + lokal frakt og behandling.

GOS

Sitat fra: KetOR på onsdag 27. oktober 2021, klokken 07:20
Sitat fra: Skeptikeren på lørdag 03. juli 2021, klokken 10:20
Helt sikkert. Jeg bestilte Lucid Blue, tror ikke det er så mange som
har bestilt den. Så det er vel enten eller, fort eller jævli sakte...  >:( De hadde ingen indikasjon på at det skulle gå hverken fortere eller saktere med noen av fargene, kun litt lenger tid med AWD, så da valgte jeg bare den blå for å skille meg litt ut.

Bestilte Lucid Blue RWD i slutten mot av august, den ble akkurat produsert nå. Antar jeg får den på nyåret da, hvis det er to mnd skipsfrakt + lokal frakt og behandling.

Hmm, jeg bestilte Lucid Blue men AWD i begynnelsen av august, ikke hørt noe. Er vel ikke noe grunn til at AWD skulle ha lenger leveringstid enn RWD!? Er ikke P45 typisk AWD eller er det begge deler av dem?

Min 'spec':
Utstyrsvariant: ​IONIQ 5 Premium 20'' AWD​
Eksteriørfarge: ​Lucid Blue​
Interiørtype: ​ Interiørfarge: ​Black​
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Skeptikeren

Jeg endrer farge vekk fra Lucid Blue, fikk bil i september. Jeg tror den opprinnelige bilen ikke hadde kommet før jul...  :o

trykkertor

"Min" AWD Lucid Blue bestilt begynnelsen av mai, fikk norske skilter på i dag.
Produsert tidlig september, Drammen tidlig oktober, antirustbehandlet, ankommet, forhandler for 2 uker siden, skilter i dag.

Spoon

Jeg bestilt en IONIQ 5 Premium 20'' AWD i Atlas White 30.08.21, bilen var produsert 23.09.21 og ankommet Drammen på tirsdag (26.10.21). Håper å få bilen før desember.

FredrikR

Bestilte Cyber Grey AWD Premium med vision roof hos BNH 02.10. Fikk forventet levering mars 2022.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA